IVF

Dere som tar progresteronstøtte her, hvor lenge skal dere gå/Har dere gått på det? Var på TUL i dag, fikk beskjed om at jeg kunne slutte evnt trappe ned og ta resten i esken nå. Synes det er fryktelig skummelt ettersom vi mistet litt senere enn dette sist. Er 7+6 (trodde jeg var 7+5 men klinikken sier 7+6). Må jo bare stole på at de som er eksperter kan dette bedre enn meg, men vanskelig å stole på kroppen etter MA sist. ❤

Jeg tar Crinone morgen og kveld. I utgangspunktet frem til uke 10-11, men jeg skal høre om det kan lønne seg for min del å fortsette, men trappe ned. Tok Crinone sist jeg var gravid også, men da sa de jeg kunne slutte i uke 10. Da mistet jeg i uke 11.. Aner ikke om det er pga det, men vi var på ul rett etter Crinone-slutt sist fordi jeg fikk en blødning. Da var alt fint og hjertet banket fint. Men det endte i SA noen dager senere. Kjenner det er veldig skremmende å slutte på det nå selv om jeg ikke vet om det var derfor.
 
Jeg tar Crinone morgen og kveld. I utgangspunktet frem til uke 10-11, men jeg skal høre om det kan lønne seg for min del å fortsette, men trappe ned. Tok Crinone sist jeg var gravid også, men da sa de jeg kunne slutte i uke 10. Da mistet jeg i uke 11.. Aner ikke om det er pga det, men vi var på ul rett etter Crinone-slutt sist fordi jeg fikk en blødning. Da var alt fint og hjertet banket fint. Men det endte i SA noen dager senere. Kjenner det er veldig skremmende å slutte på det nå selv om jeg ikke vet om det var derfor.

Er skikkelig skummelt å slutte når man ikke vet hva som var grunnen til at en mistet sist. Håper du får fortsette litt lenger om du ønsker det, er noe for pysken å vite at en har prøvd alt en kan. Var så overveldet selv i går over at hjertet slo at jeg var litt målløs, så spurte ikke mer enn en gang om jeg kunne få mer og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig, selv om jeg presiserte at jeg ønsket å fortsette til etter jeg mistet sist. Nå sitter jeg med en skikkelig kjip følelse mtp det. Men får trappe ned til 1 om dagen nå, så har jeg en uke til og håpe at de har rett. ❤
 
Back
Topp