cimone
Andre møte med forumet
Hei
.
Jeg er helt ny her på forum , så jeg har liten peiling på hva jeg driver med hehe.
Jeg er 32 år gammel og skal starte min første ivf behandling
. Jeg var på utredning for barnløshet i 2014. De viste seg at jeg har diagnosen pcos, endometriose samt laft stoffskifte. Med andre ord " ikke lett og bli gravid ".
Vi skulle starte opp i 2014 med ivf behandling. Vi hadde ventet da i 1.5 år. Uheldigvis ble jeg syk.
. Dette resulterte i at vi havnet bakerst igjen i køen.
Vi har derfor valgt denne gang og gå privat. Noe vi ikke har angret på
( hmmmm dette skulle være et smile fjes , hehehe ). Vi har fått kjempe god oppfølging og skal starte opp med behandlingen ved neste menstruasjon. " vanskelig og si når denne kommer når den velger og leve sitt eget liv "xsmile8.
Jeg skal starte opp med klexane, Prednisolon, hormoner samt olgalutran.
Pga at jeg ved undersøkelse hadde 22 cyster på hver side av eggstokkene. " jepp dette er ikke en skrivefeil ". Skal vi behandles me kort protokoll ". Vi har blitt innformert om at jeg er i stor fare for og bli overstimulert ved behandling så jeg gruer meg litt.
Er de noen her inne som skal starte opp med ivf nå , slik at vi kan støtte hverandre i prosessen
.
Lurer også på om de er noen som har vært like heldige som meg og har samlet på like mange diagnoser som meg. Hadde vært fint og pratet med noen
.
Klems
.Jeg er helt ny her på forum , så jeg har liten peiling på hva jeg driver med hehe.
Jeg er 32 år gammel og skal starte min første ivf behandling
Vi skulle starte opp i 2014 med ivf behandling. Vi hadde ventet da i 1.5 år. Uheldigvis ble jeg syk.
Vi har derfor valgt denne gang og gå privat. Noe vi ikke har angret på
( hmmmm dette skulle være et smile fjes , hehehe ). Vi har fått kjempe god oppfølging og skal starte opp med behandlingen ved neste menstruasjon. " vanskelig og si når denne kommer når den velger og leve sitt eget liv "xsmile8. Jeg skal starte opp med klexane, Prednisolon, hormoner samt olgalutran.
Pga at jeg ved undersøkelse hadde 22 cyster på hver side av eggstokkene. " jepp dette er ikke en skrivefeil ". Skal vi behandles me kort protokoll ". Vi har blitt innformert om at jeg er i stor fare for og bli overstimulert ved behandling så jeg gruer meg litt.
Er de noen her inne som skal starte opp med ivf nå , slik at vi kan støtte hverandre i prosessen
Lurer også på om de er noen som har vært like heldige som meg og har samlet på like mange diagnoser som meg. Hadde vært fint og pratet med noen
. Klems