IVF

Altså får dekket 2 i tillegg til den man har fra før?

Om du har 1 barn fra før tror jeg du bare får dekket ett barn til, slik at du får 2 barn. Om du ikke blir gravid på første forsøk får du dekket opp til 3 forsøk i det offentlige

Altså får dekket 2 i tillegg til den man har fra før?
Jeg er i samme bås at jeg har ei fra før av! Så da får du søskenforsøk :) altså til en unge:) under det søskenforsøket får du tre forsøk. Blir du gravid på 1 runde og holder ut svangerskapet blir det ingen fler forsøk . Så tredje unge må man betale selv evebtuelt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar LeneB! :) Så med andre ord, sitter ikke spiren i løpet av de tre forsøkene, så blir det ikke flere barn på oss...

Nei, får da ett via offentlig

Trist om man har lyst på fler enn 2 :'( Men forståelig. Kommer aldri til å få gubben til å betale for nr 3...:-P Men om vi er så velsigna å få nr 2, så skal jeg ikke syte!

Takk for svar LeneB! :) Så med andre ord, sitter ikke spiren i løpet av de tre forsøkene, så blir det ikke flere barn på oss...
Ja eller så må man betale for privat... Som er en mulighet! Det som er positivt om man får egg på frys er at det går under et og samme forsøk . Så om de setter inn et egg som har vært fyrst, får man det på kjøpet :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp