Ivf-venn

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Ja det kunne jeg trenge, en som går gjennom det samme og som forstår.... Noen som kunne tenke seg å være ivf- vennen min? :smiley-ashamed008 Ingen av de jeg kjenner forstår hva prøverør er, de fleste har knapt hør om det og når en prøver å forklare så får en bare til svar at det går nok bra... Jadda...

Jeg kan godt være din IVF-venn :) Har det på samme viset egentlig!

Godklem!

Her inne er vi jo alle venner. Tror ingen forstår deg bedre enn oss her inne! :-)

Jeg trenger en venn som er i samme sittuasjon så jeg kann gjærne vere en venn :).
Har mistet venner pgs de ikke forstår sittuasjonen vår :(

Jeg har en kollega som har gått igjennom det samme som oss..

Å ha en som virkelig forstår hva dette dreier seg om er kjempe godt!! Men er enig med happysnappy, her er vi alle venner å får råd og støtte som vi virkelig har behov for!

Og jeg vil veldig gjerne være din venn..men vi er kommet litt lengre i denne prosessen... :)

Her får du nokk masse venner :) men kann godt sende pm hvis du vil! Jeg har gått igjennom 1 lykket forsøk i 2011og skal prøve igjen på nye året :)

Takk for svar dere :) nå ble jeg glad :) ja vet man får gode venner på forumet (skravler masse med 08 jentene ennå) vennskap man setter pris på :)

Her er de fleste i samme situasjon, så vi kan være hverandres ivf-venner. :) ingen spørsmål er for dumme, ingen følelser for rare. :)

Har nettopp gått igjennom ivf, heldige var vi m klaff på første forsøk :) idag er bi 8+2

Jeg kan også være IVF venn, kjenner det kan være godt å snakke med noen i samme situasjon.

Jeg kunne godt tenkt meg vært Ivf vennen din. Har vært igjennom forsøk da, og har en liten prinsesse på 6,5 mnd.

Jeg vil også være IVF venn:)). Jeg er på uke nr 2 med synarela nesespray:). Ps: noen som har erfaring fra Haugesund sjukehus ?

Hei.. Eg skal begynne på sprayen den 25 og behandlingen foregår på haugesund sjukehus.. Er SÅÅÅÅ spent!! Kossen går det med dåke da?

Ska te Haugesund sjøl;)Høge har hørt at de e veldig flinke så eg e veldig spent sjøl:)). Imårå e første dag me sprøytå O:)

Jeg vil også være IVF venn:)). Jeg er på uke nr 2 med synarela nesespray:). Ps: noen som har erfaring fra Haugesund sjukehus ?

Vi holder til på haugesund sykhus, har vært fornøyd til nå, men vett jo ikke så mye, siden det er vårt første forsøk....

Jeg er gjerne venn, har gått igjennom to forsøk og skal igjennom et nå i løpet av våren.

Hvordan gikk det med de to første du gikk igjennom? skal selv ta IVFfor første gang, men er ganske nervøs og redd :/

Back
Topp