Er det noen av dere som har gjort IVF i utlandet nå under korona? Hvor lang tid måtte dere være der? Hvordan løste dere det med karantene i etterkant? Fikk dere sykemelding eller måtte dere løse det på annen måte?
Har så smått begynt å vurdere IVF, men er usikker på om det lar seg gjøre slik situasjonen er nå
Har så smått begynt å vurdere IVF, men er usikker på om det lar seg gjøre slik situasjonen er nå
og ønsker oss helsøsken til barnet vi har fra før. Har sjekket opp mulighetene for å gjennomføre i Norge, men de er ikke der. Hvis vi kunne valgt, hadde vi kjørt på i Norge så klart!
hvor lenge var dere i DK? Fikk du sykemelding av fastlege eller klinikken? Jeg er så usikker på om jeg burde ønske meg IVF av klinikken. De har foreslått stimulert inseminasjon, men jeg har nå hatt mitt 3. forsøk med inseminasjon. Første ble jeg gravid, men mistet i uke 10/11, og nå to negative etter det. Det gjør meg litt motløs merker jeg. Vi må bruke donor, og har bare tre strå igjen. Hva er hatching metoden forresten? Jeg er helt grønn på IVF og alt rundt det