IVF Tromsø 2018

Så kjipt å ikke ha et tidspunkt å forholde seg til[emoji57] Da kjennes ventetiden ekstra lang syns jeg... lykke til[emoji173]️
Ja, helt enig! Vi er blitt enige om å ikke forvente oppstart før ut i 2019, så da får vi håpe å bli positivt overrasket :) Hadde vi visst at denne prosessen skulle bli så lang, hadde vi nok gått privat med en gang. På den andre siden er vi bare glad det finnes hjelp! :)
Tusen takk <3
 
Hei:)
Ny her inne, fikk brev ang oppstart med ICSI Tromsø idag:Heartred
Noen flere som holder på med behandlig eller skal ha oppstart ved UNN?
 
Hei:)
Ny her inne, fikk brev ang oppstart med ICSI Tromsø idag:Heartred
Noen flere som holder på med behandlig eller skal ha oppstart ved UNN?

Hei ☺️
Vi skal starte opp forhåpentligvis snart, skulle ringe inn meste menstruasjon. Når starter du? Har du vært gjennom ivf/ICSI før?
 
Hei:)
Ny her inne, fikk brev ang oppstart med ICSI Tromsø idag:Heartred
Noen flere som holder på med behandlig eller skal ha oppstart ved UNN?
Jeg tilhører UNN, og skal om ikke lenge starte opp med mitt 5. ferskforsøk. Har hatt et forsøk som er fullført, ellers bare avbrutte.
Håper virkelig det skal gå bedre med neste forsøk. De skal da gjøre ICSI, istedenfor IVF som
har blitt gjort tidllgere. Diagnosen vår er uforklarlig barnløshet.
 
Jeg skal i gang med 3 eller 4 forsøk i november.
 
Har ingenting å si, kjekt å komme i kontakt med andre i samme båt :hello

Spurte etter andre i Tromsø av nyskjerrighet på teamet og hvordan man blir tatt i mot :p

Ser at du/dere har prøvd i 11 år? Har dere barn fra før, eller prøvd ivf før? Og vet dere årsaken til at det ikke går?

Beklager hvis det blir mange spørsmål, bare svar på det du føler for :)

Vi skal til forsamtale om 1 uke, og er såå spent <3 Har fått tatt de fleste blodprøvene i forkant (bare virusprøver igjen), så har et lite håp om å få startet på første syklusen etter forsamtalen. Hos oss finner de ingen årsak til hvorfor det ikke går, vært prøvere siden 2015:/ Vil gjerne høre hvordan det går med deg i prøvetiden og følge deg videre :):) Og masse lykke til med medisinoppstart, håpe det går smerte/knirkefritt :Heartpink
Hei ))) jeg er ny her . Hører Unn jeg å. Hadde tilbakesetning den 25/10 av 1 embryo 3dagers .Jeg er på rugedag 9,IVF#1
har sniktestet i dag og den var negativt på Clearblue. Har test dag på Torsdag , men lite håp.Er det flere her som venter som meg?
 
Last edited:
Hei ))) jeg er ny her . Hører Unn jeg å. Hadde tilbakesetning den 25/10 av 1 embryo 3dagers .Jeg er på rugedag 9,IVF#1
har sniktestet i dag og den var negativt på Clearblue. Har test dag på Torsdag , men lite håp.Er det flere her som venter som meg?
Hei :) jeg venter også :) føles så utålmodig for å se er vi lykkes .. Hadde insseting 7/11 og også tilhører til Tromsø unn. Hvordan det går med deg?? Har du positivt test? Krysser fingrene for oss alle :)
 
Hei ))) jeg er ny her . Hører Unn jeg å. Hadde tilbakesetning den 25/10 av 1 embryo 3dagers .Jeg er på rugedag 9,IVF#1
har sniktestet i dag og den var negativt på Clearblue. Har test dag på Torsdag , men lite håp.Er det flere her som venter som meg?
Hei, jeg er også har ny har på onsdag fikk insset av blastocist for første gang
Hei :) jeg venter også :) føles så utålmodig for å se er vi lykkes .. Hadde insseting 7/11 og også tilhører til Tromsø unn. Hvordan det går med deg?? Har du positivt test? Krysser fingrene for oss alle :)
Så kjekt at vi er flere på samme plass! :D Og spennende at dere er komt så langt.
Hvordan gikk det med deg Leksi83?
Hvilke medisiner og hvor mange egg fikk dere ut? :) Jeg er akkurat startet med medisiner, så dere ligger et stykke foran meg.
 
Hei :) jeg venter også :) føles så utålmodig for å se er vi lykkes .. Hadde insseting 7/11 og også tilhører til Tromsø unn. Hvordan det går med deg?? Har du positivt test? Krysser fingrene for oss alle :)
Jeg har testet dessverre negativt. Vi prøver oss på fryseforsøk til neste år.
Men ønsker deg rolige dager , og masse lyke til .;)
 
Last edited:
Jeg har testet dessverre negativt. Vi prøver oss på fryseforsøk til neste år.
Men ønsker deg rolige dager , og masse lyke til .;)
Huff stor klem til deg! Bra at du har på frys egg så neste innset må lykkes :) tja jeg stresser litt har ingen symptomer vanligvis bare litt smerte nederst ryggen som før den dagene :( meste stresse at jeg har ingen egg på frys og hvis vi lykkes ikke så alt fra nytt igjen medicina uthenting.. Jeg fikk å sette inn en blsto 5dagers.
 
Så kjekt at vi er flere på samme plass! :D Og spennende at dere er komt så langt.
Hvordan gikk det med deg Leksi83?
Hvilke medisiner og hvor mange egg fikk dere ut? :) Jeg er akkurat startet med medisiner, så dere ligger et stykke foran meg.
Første gang jeg gikk på goal f100dose og ovitrele men forsiok va avbrutt pga eggene va ikke vokse. Neste gang fått fostimon 150 dose jeg og ovitrele så fikk 17 egg ved uthenting men va veldig trist når bare 1 av dem utvikles seg til blasto så fått Innset den en. Har ingen på frys :( min diagnose er 1 egglederne er fjernet pga gravidet ikke i livmor og andre egglederne ågså operert for samme grunn og er bare helt tett pga av arr
 
Første gang jeg gikk på goal f100dose og ovitrele men forsiok va avbrutt pga eggene va ikke vokse. Neste gang fått fostimon 150 dose jeg og ovitrele så fikk 17 egg ved uthenting men va veldig trist når bare 1 av dem utvikles seg til blasto så fått Innset den en. Har ingen på frys :( min diagnose er 1 egglederne er fjernet pga gravidet ikke i livmor og andre egglederne ågså operert for samme grunn og er bare helt tett pga av arr
Leksi 83 hvilken egg du fikk inn? 2dagers eller ågså va vente til dag 5?
 
Leksi 83 hvilken egg du fikk inn? 2dagers eller ågså va vente til dag 5?
Vi fikk en 3 dagers embryo. I fryssen ligger det også kun 3 dagers , blir litt usikert angående kvaliteten, da de ha slutett å dele seg på dag 3 . Jeg blir vel godt stimulert sier dem , så kanskje derfor. Skal snakke med kliniken om det.
 
Vi fikk en 3 dagers embryo. I fryssen ligger det også kun 3 dagers , blir litt usikert angående kvaliteten, da de ha slutett å dele seg på dag 3 . Jeg blir vel godt stimulert sier dem , så kanskje derfor. Skal snakke med kliniken om det.
De jeg også tenke at kanskje prøve å spøre for ste inn 2 dagers embrio neste gang hvis vi lykkes ikke.. Fordi de va skuffelse når fra 17 egg va sitte igjen bare med en .
 
Satt inn 3dagers 7/11. Testdato 26. Eviglenge til!!
 
Hei, Tromsø og UNN. Er helt ny her.

Måtte fjerne egglederen før æ kan sette inn egg. Nå har æ fått beskjed om at æ får sette inn neste syklus i november. Tror æ rekker det like før siste frist før jul 25. November. Blir mitt første IVF forsøk. Det gikk bra med hormonbehandling og egguttak. Tror vi har 4 eller 5 på frys. De ber oss om å krysse av for 1 eller 2 egg... har fått så lite informasjon så er usikker ka som er best. Har prøvd å lese på nett men blir ikke noe klokere..
 
Last edited:
Back
Topp