Ivf-termindato

Petra01

Blir kjent med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan regner dere ut termindato dere som har vært igjennom ivf. Regner dere ut fra uttakddato eller innsetting dato? Er jo 5 dager fra uttak til innsett til meg. Ble så usikker☺

Jeg fikk beskjed om å vente på OUL, på fryseforsøk. Men regner termin utfra at jeg var 2+2 ved innsett.

Befruktningen skjedde to dager før innsett, så vi har regna fra innsett + 2 dager :)

Jeg regner fra uttak. Men får sikkert ny ultralydtermin uansett.

Jeg regner fra uttak. Men får sikkert ny ultralydtermin uansett.
Hadde vært morsomt om jeg regnet fra uttak denne gangen, da gullegget ble hentet ut samtidig med storesøster som straks er 17 mnd :joyful:

Jeg var på ultralyd i dag, privat. Hun som utførte ultralyden jobber også på Ullevål og fortalte at de tar utgangspunkt i egguthenting i terminberegningen. De regner nå termin kun ut ifra Ivf dato og ikke str på fosteret. Da jeg var på Ullevål for 4 år siden så regnet de fra str på fosteret tross Ivf, men tydelig endret på dette nå da. Så vet dere det:happy:.

Jeg var på ultralyd i dag, privat. Hun som utførte ultralyden jobber også på Ullevål og fortalte at de tar utgangspunkt i egguthenting i terminberegningen. De regner nå termin kun ut ifra Ivf dato og ikke str på fosteret. Da jeg var på Ullevål for 4 år siden så regnet de fra str på fosteret tross Ivf, men tydelig endret på dette nå da. Så vet dere det:happy:.
Jeg fikk motsatt svar fra Ullevål for 4 uker siden! At str på foster er tellende. Så rart?!

Back
Topp