Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært morsomt om jeg regnet fra uttak denne gangen, da gullegget ble hentet ut samtidig med storesøster som straks er 17 mndJeg regner fra uttak. Men får sikkert ny ultralydtermin uansett.

.Jeg fikk motsatt svar fra Ullevål for 4 uker siden! At str på foster er tellende. Så rart?!Jeg var på ultralyd i dag, privat. Hun som utførte ultralyden jobber også på Ullevål og fortalte at de tar utgangspunkt i egguthenting i terminberegningen. De regner nå termin kun ut ifra Ivf dato og ikke str på fosteret. Da jeg var på Ullevål for 4 år siden så regnet de fra str på fosteret tross Ivf, men tydelig endret på dette nå da. Så vet dere det.
Jeg fikk motsatt svar fra Ullevål for 4 uker siden! At str på foster er tellende. Så rart?!
Kanskje det? Jeg har fryst så kanskje det er grunnen da. Skjønner egentlig ikke forskjellen menÅja det var rart, men hun sa at også at det var annerledes med fryst embryo, kan det være årsaken?
Kanskje det? Jeg har fryst så kanskje det er grunnen da. Skjønner egentlig ikke forskjellen men![]()