IVF September 2014

Bkno3563372

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg er helt ny på dette her, så beklager hvis noe blir litt rotete eller jeg forklarer feil osv:p
Jeg å min mann har forsøkt å få barn i 3 år nå, ble gravid i april 2012, men dette endte i sa i uke 7.

Har etter en stund med naturlig forsøk vært på utredning og de finner ikke noe galt. Egglederene var litt tette men løsnet med engang når de kjørte blåveske gjennom. fikk da beskjed om å prøve selv frem til etter sommeren(uten hell)
Begynte den 29 august med puregon (kort regime) hadde egguttak den 8 september, hvor 4 ble befruktet. 1 på frys, 2 skulle de dyrke videre på evt fryse ned den 13 september og satte inn 1 firedelt egg den 10 september.
Har hele veien hadd en dårlig følelse. selv om legen mente at dette så veldig bra ut å at det var veldig store muligheter for at vi skulle få til dette på første forsøk.

spottet litt på 4 rugedag, men dette er vel normalt da jeg går på lutinus 3 ganger daglig. På rugedag 6 begynte jeg å blø, friskt blod. ble da helt fra meg å trodde løpet var kjørt. Er på jobb om dagene så var litt tøft, siden jeg begynte å blø på jobb. Blødde ikke noe mere etter på, kun litt brunlig/rosa lutinus.

Ingen bløning på rugedag 7 så motet var oppe igjen, selv om jeg fortsatt hadde en dårlig følelse.

Morgenen rugedag 8 (idag) gikk jeg på do som alltid og ser da at jeg blør. mere enn rugedag 6, men det er jo kun 2,5 time siden jeg bgynte å blø, så er vanskelig å si hvor lenge dette blir holdenes på.
Mistet håpet helt å ble veldig deppa.

Noen som har lik erfaring? er det normalt å få mensen så tidlig? noen glad historier?

Jeg har dessverre ingen glad historier, men det er maaange som har vanlige mensblødninger før testdag og det har gått fint. Har du tatt test?

Har ikke erfaring selv om d. Men d kan jo være festeblødning? Bruker ikke den å komme i den tida? Så ikke mist håpe før du har tatt testen :)

Men er det ikke rart at dte kommer både 6 rugedag og 8? blødningen har ikke økt , men minsket siden i går. Nå er det bare rosa/brunlig etter lutinusen. Krysser fingrene.

Det er dette som er så farlig for oss prøvere. Vi stresser oss opp over alle tingene:( Hadde du ikke vært prøver ville du avfeid blødningene og bare trodd mensen var litt tidlig ute. Men nå står det så utrolig mye på spill og man vet ikke hva man skal tro med alle disse tingene man kjenner. Det er tortur...Du er på rugedag 9 i dag? Jeg har ikke begynt å blø før rugedag 13. Da kom mensen for fullt. Håper spiren din sitter. Husk at mange blør gjennom heeele svangerskapet også. Jeg krysser for deg:)

Det er dette som er så farlig for oss prøvere. Vi stresser oss opp over alle tingene:( Hadde du ikke vært prøver ville du avfeid blødningene og bare trodd mensen var litt tidlig ute. Men nå står det så utrolig mye på spill og man vet ikke hva man skal tro med alle disse tingene man kjenner. Det er tortur...Du er på rugedag 9 i dag? Jeg har ikke begynt å blø før rugedag 13. Da kom mensen for fullt. Håper spiren din sitter. Husk at mange blør gjennom heeele svangerskapet også. Jeg krysser for deg:)

Ja man blir utrolig stresset av dette. :( Men man må bare smøre seg med tålmodighet.
Så er dte litt merkelig om dte er mensen også siden jeg blødde litt tirsdag, ingenting onsdag, blødde igjen torsdag å i dag er det brunlig/rosa lutinus rester. det er iallfall ikke i nerheten av hvordan mine mensen blødninger bruker å være.
Har ikke mensen smerter, men vondt i korsryggen som jge bruker å ha når jeg får mensen.

Ja dette er tortur :(

Ja i dag er jeg på rugedag 9.
Tusen takk :) krysser alt jeg har her også.
Hvor tidlig kan jeg teste? vet ikke om jeg klarer å vente helt til onsdag xsmile8

Har ingen erfaring dessverre og ingen ord som kan gjøre det bedre, annet enn å sende deg en stor klem :Heartpink
er mitt andre forsøk nå og hadde ikke blødninger fra innsett til mens og heller ingenting nå foreløbig. Mens har kommet et par dager før tiden nå som jeg har vært prøver, det er det eneste som har vært utenom det vanlige.
Men håper allikvel på det beste og at det bare er gullegget som er litt rebelsk :)

Hmm...så lenge du ikke får kraftig blødning med mye slim og ferskt blod, så tror jeg ikke du skal tenke på det:) Mens etter negativt forsøk er som regel kraftigere enn vanlig pga den tykke slimhinnen som skal ut igjen...

Har ingen erfaring dessverre og ingen ord som kan gjøre det bedre, annet enn å sende deg en stor klem :Heartpink
er mitt andre forsøk nå og hadde ikke blødninger fra innsett til mens og heller ingenting nå foreløbig. Mens har kommet et par dager før tiden nå som jeg har vært prøver, det er det eneste som har vært utenom det vanlige.
Men håper allikvel på det beste og at det bare er gullegget som er litt rebelsk :)

Takk:) Håper det jeg også :Heartred

Back
Topp