IVF september 2014

Bkno3563372

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg er helt ny på dette her, så beklager hvis noe blir litt rotete eller jeg forklarer feil osv:P
Jeg å min mann har forsøkt å få barn i 3 år nå, ble gravid i april 2012, men dette endte i sa i uke 7.

Har etter en stund med naturlig forsøk vært på utredning og de finner ikke noe galt. Egglederene var litt tette men løsnet med engang når de kjørte blåveske gjennom. fikk da beskjed om å prøve selv frem til etter sommeren(uten hell)
Begynte den 29 august med puregon (kort regime) hadde egguttak den 8 september, hvor 4 ble befruktet. 1 på frys, 2 skulle de dyrke videre på evt fryse ned den 13 september og satte inn 1 firedelt egg den 10 september.
Har hele veien hadd en dårlig følelse. selv om legen mente at dette så veldig bra ut å at det var veldig store muligheter for at vi skulle få til dette på første forsøk.

spottet litt på 4 rugedag, men dette er vel normalt da jeg går på lutinus 3 ganger daglig. På rugedag 6 begynte jeg å blø, friskt blod. ble da helt fra meg å trodde løpet var kjørt. Er på jobb om dagene så var litt tøft, siden jeg begynte å blø på jobb. Blødde ikke noe mere etter på, kun litt brunlig/rosa lutinus.

Ingen bløning på rugedag 7 så motet var oppe igjen, selv om jeg fortsatt hadde en dårlig følelse.

Morgenen rugedag 8 (idag) gikk jeg på do som alltid og ser da at jeg blør. mere enn rugedag 6, men det er jo kun 2,5 time siden jeg bgynte å blø, så er vanskelig å si hvor lenge dette blir holdenes på.
Mistet håpet helt å ble veldig deppa.

Noen som har lik erfaring? er det normalt å få mensen så tidlig? noen glad historier?

Har desverre ikke peiling :( Men dytter for deg. Håper det sitter ei lita spire der trossalt. <3

Ingen erfaring med ivf, men jeg har blødd i begge mine svangerskap.

Men ikke før positiv test forsåvidt. Når skal du på kontroll igjen da?

Kom inn til oss på assistert befruktning ;)
Jeg fikk satt inn egg i nov 2013. Rugedag 9 begynnte jeg og blø. Blødde til jeg var i uke 6+2. Var på ul da og visste seg at det var exu. Ble operert da jeg var 7 uker på vei. Er i gang nå med nytt forsøk. Har 4 på frys..

Men er det ikke vanlig med smerter hvis det er exu? Krysser fingrene for det går bra på dtete forsøket til deg <3

Ingen erfaring med ivf, men jeg har blødd i begge mine svangerskap.

Men ikke før positiv test forsåvidt. Når skal du på kontroll igjen da?

Jeg er jo kun på 8 rugedag, så skal ikke på kontroll før evt uke 7.
Skal teste onsdag 24 september. så må vel bare smøre meg med tålmodighet :S

Begynte du å blø tdilig? å var det mye?

Jeg er jo kun på 8 rugedag, så skal ikke på kontroll før evt uke 7.
Skal teste onsdag 24 september. så må vel bare smøre meg med tålmodighet :S

Begynte du å blø tdilig? å var det mye?
Ja jeg begynte å blø tidlig. Ei uke etter at jeg testa positivt tror jeg.

Blødde mye i perioder, mindre i perioder.

Sist svangerskap blødde jeg til og fra frem til uke 24, men nå er hun to år ;-)

Ja jeg begynte å blø tidlig. Ei uke etter at jeg testa positivt tror jeg.

Blødde mye i perioder, mindre i perioder.

Sist svangerskap blødde jeg til og fra frem til uke 24, men nå er hun to år ;-)

Beroligende å høre:) men tenker at det er så tidlig nå at det kansje er bare tidlig mens.
Men det er jo fortsatt en uke til jeg skal ha mensen. blir ikke klok på dette, å vente tiden er jo grusom:S

Får bare krysse fingrene for at blødningen stopper i løpet av dagen.

Men er det ikke vanlig med smerter hvis det er exu? Krysser fingrene for det går bra på dtete forsøket til deg <3
Jeg hadde ingen smerter før dagen før operasjon.. da begynnte jeg å kjenne litt.. så er nok ikke alle som får vondt.

Takk :) denne gangen skal det gå bra :)

Tok test i dag , 2 dager for tidlig men den var negativ, så alt håp er nok ute nå.
Men når skal du teste?
Man skal jo egentlig teste på den datoen du har fått angitt. Men jeg har ofte testet både to og tre dager tidligere. Hvis du hadde vært gravid, burde du kunne sett en svært svaaaaak strek. På en annen side, det er ikke 100% sikkert før testedagen din at du vil se en strek.
Desverre må jeg si at jeg også har begynt å blø før mensdato ved et par anledninger hvor jeg deretter har testet negativt....

Man skal jo egentlig teste på den datoen du har fått angitt. Men jeg har ofte testet både to og tre dager tidligere. Hvis du hadde vært gravid, burde du kunne sett en svært svaaaaak strek. På en annen side, det er ikke 100% sikkert før testedagen din at du vil se en strek.
Desverre må jeg si at jeg også har begynt å blø før mensdato ved et par anledninger hvor jeg deretter har testet negativt....

Ja tror nok ikke det er noe håp nå. Men jeg blødde litt kun 6 rugedag og 8 rugedag. Begge dagene ga det seg på ettermiddagen og ikke sett noe mere til verken blødning eller brun/rosa lutinus rester etter denne dagen. så jeg øynet jo et lite håp :P

Litt merkelig, negativ test i dag. men fortsatt mye luft i magen å treg mage samt litt stikkinger nederst i magen.
Jeg bruker å bli litt dårlig i magen når mensen er på veg. (beklager all infoen:P) men synes dete er litt merkelig.
Kansje jeg tenker for mye på det.

Kom inn til oss på assistert befruktning ;)
Jeg fikk satt inn egg i nov 2013. Rugedag 9 begynnte jeg og blø. Blødde til jeg var i uke 6+2. Var på ul da og visste seg at det var exu. Ble operert da jeg var 7 uker på vei. Er i gang nå med nytt forsøk. Har 4 på frys..
Skulle akkurat til å foreslå det jeg å :)

Back
Topp