IVF september 2014 <3

Hjertelig velkommen :) Jeg er ganske ny hær inne også og har klar å liret ut av meg all mulig slags spørsmål og endel frustrasjon, forventninger, gleder og også skuffelse. Jeg har hatt et forsøk som ikke gikk og skal ha nytt forsøk i september ved ny syklus :) Jeg har også pcos.
Det er mange veldig flotte folk her inne og man får alltid et svar :)

Velkommen, og masse lykke til :) Eg er også ny her, og er i gang med første forsøk. Veldig mykje lærerikt å finne her inne, og så mange snille, kunnskapsrike og støttande damer <3

Takk for den gode velkomsten :) starter opp med Premonlut den 29 august.. så nå passer det godt med en ferie i sverige hos min mor før vi setter igang :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kossn går d med jentene her inne? Kommet igang? Har holdt på med nesespray i 2 uker nu. Kunne godt tenkt mæ uten hodepine men ellers har æ ikke had noe bivirkninger. Ei uke igjen til sprøytestart..

Hei, og velkommen hit til oss. Håper dere lykkes raskt! Jeg har vært her inne lenge, og har vært gjennom 6 uttak, skal ha det 7. I morgen. Håper vi lykkes snart:-) Masse lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Trur ikke d e mange som gleder sæ å bynne å stikke sæ selv, men på en måte gjør æ d. Ikke pga selve stikken som forresten ikke e så vondt som d høres ut som men da e æ et hakk nærmere drømmen.. Imorra starter æ med sprøyte.. Kossn går d med gjengen her?

Her starter e på tabletter i slutten av neste uke, må ta Premonlut for å få mensen og eggløsning etter plan, og ikke naturlig. Så blir det sprøyter etter det.. min kjære er ute på sjøen da det hele starter, men han får versågod hjelpe til når han kommer hjem etter to uker :)

Vi skal også starte opp nå, begynner med nesespay om et par dager, veldig spent på hvordan det går! 1. forsøk ICSI på Porsgrunn.Litt skummelt, men også spennende å komme igang. Masse lykke til alle sammen! :)

Rugedag 10 i dag etter vårt 1 private forsøk i Danmark. Ferdig med de offentlige i Norge... HÅPER så inderlig på positiv test!!!! Merker igrunn ingenting...

❤️ønsker så gjerne en liten❤️

Rugedag 10 i dag etter vårt 1 private forsøk i Danmark. Ferdig med de offentlige i Norge... HÅPER så inderlig på positiv test!!!! Merker igrunn ingenting...

Håper dere får positiv test om noen dager!:):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Takk starbucks! Håper virkelig jeg og! Og at fler følger på!

Hei alle sammen!
Jeg er i gang med mitt 4 forsøk. Starter med sprøytene om noen få dager..
Har endomentriose og ikke så god kvalitet på eggene.
Dette blir vårt siste forsøk på det offentlige, men om det ikke går denne gang gir vi ikke opp.

1. Ett egg ble satt inn men ble ingen graviditet
2. Ingen gode egg som kunne brukes.
3. Satt inn to egg og ble gravid med ett, men mistet i uke 11
4. Oppstart nå :)

Hei alle sammen!
Dette blir vårt siste forsøk på det offentlige, men om det ikke går denne gang gir vi ikke opp.

Da ønsker jeg deg masse masse lykke til! :) måtte det gå bra nå!

Hei alle sammen!

Masse lykke til!:):)

Hei,
Jeg hører også til her. Skal gjennom et icsi-fosøk på Hausken. Begynner på sprøyter når mensen kommer, sannsynligvis neste uke. Jeg skal ha kort regime. Jeg er spent! Har et barn på tre år som kom 10 måneder etter et mislykket IVF-forsøk på Riksen. Vi har ikke klat å bli gravide etter dette. Mannen har dårlige svømmere (kun 10 % som er bra).

Jeg har lest og fulgt med dere den siste tiden :-) Ønsker alle lykke til!

Det blir spennende å følge med på dere alle sammen :) Jeg er ruger av 2 egg pr. idag. Har testdag 11/9. Vært prøvere i 6 år, men kun ett år på ivf karusellen. Dette er vårt 3. forsøk:)

Hei,
Jeg hører også til her. Skal gjennom et icsi-fosøk på Hausken. Begynner på sprøyter når mensen kommer, sannsynligvis neste uke. Jeg skal ha kort regime. Jeg er spent! Har et barn på tre år som kom 10 måneder etter et mislykket IVF-forsøk på Riksen. Vi har ikke klat å bli gravide etter dette. Mannen har dårlige svømmere (kun 10 % som er bra).

Jeg har lest og fulgt med dere den siste tiden :-) Ønsker alle lykke til!

De er veldig flinke hos Hausken. Vi hadde to forsøk der med pergotime og ei sånn eggløsning sprøyte, men uten resultat. Så vi fikk henvisning til sykehus og prøverør.. men er hos meg problemet ligger hos oss. Svømmerene til gubben fikk topp karakter :)

Det blir spennende å følge med på dere alle sammen :) Jeg er ruger av 2 egg pr. idag. Har testdag 11/9. Vært prøvere i 6 år, men kun ett år på ivf karusellen. Dette er vårt 3. forsøk:)

Gratulerer med ruging :) Æ ønsker også å få 2 inn men dem har ikke vært villig til å sette inn. Kanskje den her gangen.. ul på fredag, uttak og innsett neste uke.. Forhåpentligvis..

Back
Topp