IVF september 2014 <3

Min jobber 2-4, så han er bare 2 uker ute, 3 om han må stå overtid, så er han 4 uker hjemme..
Hører til klinikken på Haugesund Sykehus vi.. bor på Haugalandet :)
Ja, sommeren skal nytes.. må jobbe, men skal vist ha 4 uker ferie i august.. så da skal vi prøve å komme oss over grensa og besøke min mor som bor i Sverige :) hun gleder seg enormt mye til å bli bestemor :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Orgalutran Inj 0,25 mg/spr.
Gonal-F Inj 900ie/pen.
Gonal-F Inj 450ie/pen.
Gonal-F Inj 300ie/pen.
Otrivelle Inj 250mcg/spr.
Primolut-N Tab 5mg.
Metformil Actavis Tab 500mg.
Lutinus Vag Tab 100mg.

hehe.. ja 3 av samme typen ja! Ja, da skjønner jeg at du har fått så mange! :P Jeg bruker jo akkurat det samme, men ikke metformin, selv om jeg faktisk kunne tenke meg å bruke det under graviditeten (har gått på det i forkant).

Fikk beskjed om å bruke Metformin frem til jeg blir gravid, for så å slutte.. kan ikke si jeg vet hvorfor, men er vel en grunn til det :) at jeg skal slutte altså..

Fikk beskjed om å bruke Metformin frem til jeg blir gravid, for så å slutte.. kan ikke si jeg vet hvorfor, men er vel en grunn til det :) at jeg skal slutte altså..

Ja, man skal ikke ta metformin når man er gravid:)

Nei , og det fordi det ikke er godt nok dokumenterte effekt. Men det forskes på dette nå, og det skal ha positiv effekt på oss med pcos i forhold til at vi klarer å unngå alt for tidlig fødsel. Føder nok fortsatt for tidlig, men fødsel utsettes.

Velkommen inn hit. Dette er en super gjeng i både motvind og medvind. Masse lykke til med forsøket til høsten. Det blir spennende å følge deg :)

Tusen takk :) må si det var utrolig godt å komme over denne siden da jeg satt her nærvøs og googlet febrilsk etter steder og grupper hvor det var noen å snakke med :)
Gleder meg masse og gruer meg litt til høsten.. dette blir spennende, og skal dele vår erfaring med dere så godt vi kan :)

Da har vi fått ca tid for når vi skal igjang.. de har satt av uke 39 til oss på sykehuset, men ikke 100% sikkert, da mye avhenger av min kropp og syklus som er et eneste stort virr varr om dagen... men spennende skal det bli.. godt man har en mnd ferie før man skal igang med dette her.. :)

Velkommen til denne flotte gjengen, lykke til med prøvinga! Nyt sommeren og slapp av, tiden med hormoner og uttak og innsett er plutselig der :) Så får vi krysse fingrene for at det kun trengs denne runden med hormoner :)

-iPhone appen-

Velkommen hit :) vi skal også i gang med nytt forsøk i september, men fryseforsøk i naturlig syklus... Gleder meg veldig! Ble gravid sist vi hadde fryseforsøk i november 13, men mistet desverre i uke 6+4... Neste gang bare skal det gå bra!! Ligger her på Kreta og beundrer andres gravide mager... Jeg vil også ha!!!
Lykke lykke til, håper kroppen din går i lage, så dere kommer i gang :-) klem

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har man vert på apoteket og hentet ut på resepten.. herligheten kom på 9100,-
Så får man bare håpe at vi lykkes, for nå røyk feriepengene for i år...

Da har man vert på apoteket og hentet ut på resepten.. herligheten kom på 9100,-
Så får man bare håpe at vi lykkes, for nå røyk feriepengene for i år...

Kjenner til penge bruken. Har også nettopp betalt over 9000 for medisiner. Har også nytt forsøk i september. Det blir våres andre fersk forsøk. Starter med nesespray på onsdag. Gruer meg til det for fikk kraftig hodepine av det i første runden. Sprøytene er ikke så ille galt, trur mannen min har det verst å se mæ stikke.:)

Skal begynne i midten av august her.. kjenner e gruer meg til sprøytene, men skal klare dette :) vårt første prøverør forsøk...

Skal begynne i midten av august her.. kjenner e gruer meg til sprøytene, men skal klare dette :) vårt første prøverør forsøk...

Det er bare første gangene det er verst. Så blir man vant til det. Ikke alle gangene det er vondt, av og til treffer man nerve men så blir man flinkere å finne områder der det ikke er så vondt. Men det er ikke så vondt allikevel, bare sån myggstikk vondt.. Andre ganger kjenner man ingen ting.. Men at man må ta sprøyten i samme tid hver dag kan bli utfordring. Forrige runde måtte jeg til og med ta sprøyte på toalettet til flyplass.. Der følte man som en sprøytenarkoman.. :)

Hehe.. godt vi ikke skal ut å reise noe sted mens e holder på med sprøytene.. har ferie nå i 4 uker, begynner på Premonlut om noen uker, og er tilbake på jobb når e skal på sprøytene.. og der vet de heldigvis hva dette går i, så kan gå på pauserommet om det blir nødvendig :)

Du får tenke sprøyte start som positivt, når man starter med de så er det ikke lenge til man skal ha uttak og innsett. Synes den her ventinga er verst. Å starte med nesespray, så er man igang. Neste steg sprøyte og da er det ikke lenge til. Alt start av medisin er ett steg nærmere..

Back
Topp