Ivf og innsett erfaring :)

Åh så spennende med innsett snart! :Heartbigred Håper knerten sitter! :love017

Jeg tror jeg begynte med Vivag+ ca. en uke før innsett. På resepten står det at jeg skulle bruke det i 8 dager, 1 vagitorie per dag, om kvelden. Jeg brukte det ikke etter innsett. Tror også at siste dagen med Vivag var kveld før innsett. Husker dessverre ikke alle detaljene med sikkerhet, så håper jeg gir riktig info.. :smiley-ashamed004 kanskje du kan spørre på klinikken hvordan de anbefaler at du tar det, for å være sikker?
Tusen takk Da skal jeg begynne på melkesyre i morgen kveld en uke før innsett. Men skal forhøre meg meg legene på kontroll imorgen.

Det gikk som forventet gikk ikke vår vei denne gangen heller. Men vi tenkte oss det siden den var ikke noe bra i følge Embryologen men vi håpet da. Nå skal vi sjekke dna i sperm osv før vi gjør noe mer. For 4 eggutak mange egg uten å lykkes med nesten noen egg er jo ikke noe man orker hvis det er jeg som er så dårlig eller eggene mine. Men kan være dna i spermen også så få i se hva den prøven viser. Men vi har ikke mistet helt håpet enda på baby vår som vi ønsker oss så sårt :Heartbigred
Det var leit og forstår skuffelsen så godt . Man håper jo alltid :Heartbigred Vi har også sjekket ut hans sperm for DNA fragments men den var fin, så her var det nok mine gamle egg.
Er det din manns sperm så kan han få behandling for det. Har du prøvd ut q10 . leste mye positivt om det men at man bør gå på det minst 3 måneder før effekt.
Mange varme tanker ❤️

Back
Topp