Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var jordmor som sa det i går. Jeg ble litt paff egentlig.Nei, det har ikke jeg hørt noe om heller. Jeg har fått tilbud om litt flere ultralyder hvis jeg vil, men det har ikke vært noen ekstra kontroller.
Var jordmor som sa det i går. Jeg ble litt paff egentlig.
Har ikke hatt sa eller ma( bank i bordet) og formen er bra. Alle målinger er normale. Hun sa at siden det er IVF, så blir det flere kontroller og en ekstra ul litt ut i svangerskapet. Skal spørre på oul, men veldig rart at ingen andre har nevnt noe om det da jeg har vært hos fastlege og på to ultralyder.Høres snodig ut... Hvis ikke du har hatt masse problemer med SAer eller MAer tidligere, og ikke feiler noe spesielt, så skal vel ikke IVF være noe mer risikofylt enn andre svangerskap? Vi får ikke hverken ekstra medisiner eller økt fare for fosterskader såvidt jeg vet! Kanskje hun har misforstått noe, eller bare ordlagt seg litt klønete.
Hun er ung, så er nok ikke derfor. Av en eller annen grunn så har jeg litt inntrykk av at jordmødre på helsestasjon ikke er så flinke som de som jobber kun som jordmødre. Tror det var litt av grunnen til at jeg ikke så poenget med å gå til jordmor sist, og egentlig ikke har så lyst denne gangen heller. Var mest for å høre hjerteslageneDet har visst vært regnet som høyrisikosvangerskap tidligere, før det ble så vanlig og man lærte mer om at det går like bra med IVF-fostrene som de andre. Mulig din jordmor er av den eldre skole og rett og slett ikke har fått med seg at det ikke er ansett som mer risikabelt lenger?
Hun er ung, så er nok ikke derfor. Av en eller annen grunn så har jeg litt inntrykk av at jordmødre på helsestasjon ikke er så flinke som de som jobber kun som jordmødre. Tror det var litt av grunnen til at jeg ikke så poenget med å gå til jordmor sist, og egentlig ikke har så lyst denne gangen heller. Var mest for å høre hjerteslagene![]()