IVF mor's dagbok.

Da har eg fått diagnosen bekkenløsning med låsning:/ bekken som løsner å setter seg tilbake på feil punkt. Kan ikke sitte som eg vil, kan ikke gå tur, og kan ikke hente min egen sønn i bhg da eg går for å hente å levere:/ men jobb skal eg være fullt i stilling for med tilrettelegging mener dr. God. Skal hente min sønn til eg ikke kan jobbe mer. Og skal heller gjør mindre av det som skader bekkenet. Men om eg skal være i jobb så skal eg og ta vare på sønnen min å ekte måte.


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
18 uker i dag:) I går var vi på livmorhals sjekk å den var heilt fin:) som sist på denne tiden:) fått ny time i slutten på oktober:) for en ny vurdering:) skal inn om eg starter med nedpress:) lille gullet var ikke villig til å vise kjønnet sitt heilt enda:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
21+3 å fant ut at eg skal få babyshower☺️ fikk ikke det sist da alt ble bare kaos sist etter uke 30:) men klare å komme over en avsløring nå å e egentlig bare utrolig glad
 
22 uker i dag:) la tiden gå fort:)
 
28 uker og fortsatt gravid:) har startet med litt nebbing på innsiden for noen uker siden men vet ikke hvordan det ser ut nå. Håper eg ikke går i fødsel før etter uke 37
 
33+4 og det er en stund siden eg har vert her inne og oppdatert. 32+2 ble eg sendt til sykehuset med en livmorhals på 1,6cm der fikk di bedre mål på hele 2,6cm så ble konstantert bevegelig livmorhals, fikk og litt utslag på ctg så da skulle eg overvåkes i 2-3 timer. Hvor ting ble sterkere og rier som kom regelmessig ble oppdaget. Den nye legen la meg inn med lungemodning og riehemmende samme kveld. Her låg eg til eg var 32+5 da fikk eg komme hjem siden riene var stoppet og den lille fikk lov å komme nå. I ettertid har eg hatt mye kynnere men ting har roet seg godt ned nå:) klar for og feire jul med min sønn og håper lillebror blir i magen en stund til
 
Fått den alvorlige svangerskapskløen:/ igangsetting om 20dager da er eg 37+5.
 
Back
Topp