IVF med cyste på eggstokk?

Åh, det er jo bra da! Håper min også forsvinner. Fikk svar fra klinikken i dag. De ville se den an før oppstart ❤️ virket ikke aktuelt å fjerne den..

Så fint :happy: Da håper jeg du får gjennomført som planlagt. Så tilbake i notatene mine at jeg faktisk hadde en cyste på begge eggstokkene og at de hadde vokst når jeg var på kontroll en uke senere. Så sikkert derfor de valgte å avbryte forsøket. Masse lykke til :Heartred

Her ble det oppdaget cyste før mitt siste forsøk offentlig. De ville ikke gjøre noe med den, mente at det ikke skulle være noe problem. Siste forsøk ble gjennomført og her sitter jeg i dag med en nydelig gutt som snart er en mnd

Her ble det oppdaget cyste før mitt siste forsøk offentlig. De ville ikke gjøre noe med den, mente at det ikke skulle være noe problem. Siste forsøk ble gjennomført og her sitter jeg i dag med en nydelig gutt som snart er en mnd
Åh, så godt å høre solskinnshistorier ❤️ Nyt den helt spesielle første tiden med den lille ❤️

Jeg har en endometriose cyste på 8x5 cm og de vil forsøke en runde før de vurderer å fjerne. Fjernet en cyste på 10x8 cm for fem måneder siden.. spent på hvordan det går og håper at jeg slipper unna smerter og at den ikke vokser mer..

Back
Topp