IVF mammaer

solsikke777

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hei er det flere her med IVF barn?

Fikk ei IVF jente i 2011 og venter nytt IVF barn 17 februar 15

Fikk en icsi gutt på siste forsøk i 2013 nå klarte vi det sjøl:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Her! Ble gravid på første ICSI forsøk. Har en gutt fra før, men det er fra tidligere forhold og han ble til på vanlig måte :)

Icsi jente 2010, nytt icsi mirakel vente 12 februar :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Klaffa på første Ivf her og! :) trur enda ikkje det har gått heilt opp for meg då vi har prøvd i 5år og aldri hatt ein positiv test før ivf! E so takknemlig for at vi har fått denne muligheten :D

♡ Termin 6. Februar ♡

Gutten på 7 er ivf-gutt.. Hatt flere forsøk etter han kom. Tre vanlige (bare ett med innsett), og 5 frys. Klaffa på det 5. fryseforsøket. Tidlig UL imorgen, og jeg gruer meg.. (hadde mye lavere hcg-nivå nå enn sist, bekymra for at det ikke lover godt..)

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Ivf funket ikke på meg , 1 forsøk ble meg og de 3 andre ble avbrutt fordi eggene døde.... Så ble en homemade istede :) med litt hjelp av letrozol.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hva er icsi?

Søsteren min er prøverørsbarn :)
Jeg syns alltid at d var litt ekstra stas, husker jeg ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg trodde det var d som var prøverør jeg (ivf) :p

Jeg trodde det var d som var prøverør jeg (ivf) :p

Både ivf og icsi kalles vel prøverør. Hvilken metode man blir gravid på er jo som Plexy sier avhengig av hvilken diagnose paret har. Her er det veldig dårlig kvalitet hos mannen mens meg er det ikke noe galt med. Da ble valget lett, icsi! Lite trolig at hans svømmere ville kunne befrukte et egg ved vanlig ivf altså fordi de så og si ikke svømmer :)

Back
Topp