IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Kjenner jeg får litt flashback tilbake til samme tid rundt graviditeten med frøkna, som der hvor jeg er nå.
Alt gikk veldig fint da (mindre bekymringer enn nå), helt til jeg fikk en blødning noen dager før oul.
Har ingen blødning nå heldigvis, men derimot ekstreme bekymringer da jeg ikke kjenner noe liv enda...ikke noe definerbart ihvertfall, som jeg gjorde sist gang :sorry:
Takk Gud for jordmortime nå på onsdag, jeg kveles av disse mørke tankene :(
 
Kjenner jeg får litt flashback tilbake til samme tid rundt graviditeten med frøkna, som der hvor jeg er nå.
Alt gikk veldig fint da (mindre bekymringer enn nå), helt til jeg fikk en blødning noen dager før oul.
Har ingen blødning nå heldigvis, men derimot ekstreme bekymringer da jeg ikke kjenner noe liv enda...ikke noe definerbart ihvertfall, som jeg gjorde sist gang :sorry:
Takk Gud for jordmortime nå på onsdag, jeg kveles av disse mørke tankene :(
Dette går nok veldig bra❤️ Om morkaken ligger foran så er jo det en god forklaring til at man ikke kjenner noe enda! Håper du får roet nervene i morgen og hørt på hjertelyd ❤️ Klemmer i fleng til deg!
 
Dette går nok veldig bra❤️ Om morkaken ligger foran så er jo det en god forklaring til at man ikke kjenner noe enda! Håper du får roet nervene i morgen og hørt på hjertelyd ❤️ Klemmer i fleng til deg!
Takk Mator :Heartred Håper det bare er morkaken som er i veien. Dette svangerskapet er så annerledes enn forrige gang, var ikke forberedt på det!

Hvordan går det med deg? Jeg er så lite oppdatert her for tiden :bag:
 
Takk Mator :Heartred Håper det bare er morkaken som er i veien. Dette svangerskapet er så annerledes enn forrige gang, var ikke forberedt på det!

Hvordan går det med deg? Jeg er så lite oppdatert her for tiden :bag:
Det skjønner jeg! Hvor tidlig kjente du liv sist?

Jeg er offisielt ruger fra i dag! Satt inn en fin blastocyst, så da er jeg vel gravid til det motsatte er bevist da :p
 
Jeg hadde ikke kjent noe på fem dager før søndag, var skikkelig nervøs. Og havna på legevakta med magevondt, det var UVI, men ble tatt på alvor og fikk time på føden til å sjekke etter fosterlyd. Og den var helt fin. Men ikke kjent dulting siden forrige tirsdag enda. Men etter som antibiotikakuren fungerer har det blitt mer romstering inne i der igjen.
Så jeg føler veldig med deg. Håper babyen snart beveger skikkelig på seg, og beroliger deg.
 
Det skjønner jeg! Hvor tidlig kjente du liv sist?

Jeg er offisielt ruger fra i dag! Satt inn en fin blastocyst, så da er jeg vel gravid til det motsatte er bevist da :p
Så fantastisk at du er ruger igjen!! ❤ Måtte lille blastoen grave seg fast hele veien til november ❤

Kjente liv fra og med uke 16 sist, hadde da morkaken plassert lengst nede. Aner ikke hvor den er nå, så må bare håpe det er fordi den nå ligger foran.
 
Jeg hadde ikke kjent noe på fem dager før søndag, var skikkelig nervøs. Og havna på legevakta med magevondt, det var UVI, men ble tatt på alvor og fikk time på føden til å sjekke etter fosterlyd. Og den var helt fin. Men ikke kjent dulting siden forrige tirsdag enda. Men etter som antibiotikakuren fungerer har det blitt mer romstering inne i der igjen.
Så jeg føler veldig med deg. Håper babyen snart beveger skikkelig på seg, og beroliger deg.
Takk. Skal til jordmor i morgen, så får uansett sjekket status da :sorry:
 
Min fine jordmor tok å sjekket ståa med ultralyd i går.
Alt ser heldigvis veldig fint ut :Heartred Hun mistenkte at jordmora lå foran åpningen, så blir spennende å se neste uke på oul.
 
Min fine jordmor tok å sjekket ståa med ultralyd i går.
Alt ser heldigvis veldig fint ut :Heartred Hun mistenkte at jordmora lå foran åpningen, så blir spennende å se neste uke på oul.
Håper ikke det ligger en hel jordmor foran åpningen?? :hilarious:

Godt å høre at alt stod bra til❤️
 
Håper ikke det ligger en hel jordmor foran åpningen?? :hilarious:

Godt å høre at alt stod bra til❤️
Åh herregud, går det ann å være mer fjern :hilarious: skulle være at jordmor mistenkte at morkaken lå på fremsiden av magen :hilarious:
 
Åh herregud, går det ann å være mer fjern :hilarious: skulle være at jordmor mistenkte at morkaken lå på fremsiden av magen :hilarious:
Haha! Skjønte det, bare syntes det var moro :hilarious: hvordan gikk oul?
 
OUL vel overstått og alt står heldigvis bra til med lille i magen. Vemodig å ikke få ha med mannen, men jeg skjønner og respekterer det.
Gynekologen tok seg god tid, lillegutt var ikke veldig samarbeidsvillig :hilarious: Bedagelig type, i motsetning til søsteren :wacky:
Så ja, vi venter en liten gutt til sommeren ❤
 
Så herlig! Gratulerer med en lillebror på vei❤️❤️
Tusen takk Mator ❤ Håper alt står bra til med deg og dine i denne spesielle tiden ❤
 
Gratulerer med en liten gutt i magen :dummy:
 
Hurra for lillebror på vei:Heartblue:Heartblue
 
Back
Topp