Gravid etter 6.søskenforsøk her (#4 FER)
Tørr ikke juble helt siden vi har hatt 2 MA og 1 SA det siste året, men håper at denne spiren vil sitte helt til termin. Kommende storesøster er også prøverørsbarn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper så inderlig for dere denne gangenGravid etter 6.søskenforsøk her (#4 FER)Tørr ikke juble helt siden vi har hatt 2 MA og 1 SA det siste året, men håper at denne spiren vil sitte helt til termin. Kommende storesøster er også prøverørsbarn
![]()

Tusen takk kjære degHåper så inderlig for dere denne gangen
Får helt vondt inni meg når jeg ser at dere startet prøvingen samtidig som jeg ble gravid med frøkna![]()
Det har vært en lang og vond tid. Noe av det hadde vi jo forventet etter at det tok 4 år å få til den kommende storesøsteren, men at vi i tillegg skulle miste 3 ganger var jeg ikke forberedt på. Håper bare denne lille spiren velger å bli til august 
Tusen takk kjære degDet har vært en lang og vond tid. Noe av det hadde vi jo forventet etter at det tok 4 år å få til den kommende storesøsteren, men at vi i tillegg skulle miste 3 ganger var jeg ikke forberedt på. Håper bare denne lille spiren velger å bli til august
![]()

Gravid etter 6.søskenforsøk her (#4 FER)Tørr ikke juble helt siden vi har hatt 2 MA og 1 SA det siste året, men håper at denne spiren vil sitte helt til termin. Kommende storesøster er også prøverørsbarn
![]()
Så trist å se at veien har vært så lang og tung for deg også. Det er helt tragisk at så mange som sliter seg gjennom prøverørskarusellen også ender med å miste flere ganger...som om vi ikke allerede har det hardt nok for å få til en graviditet. Håper inderlig at det nå går veien helt til termin for oss beggeSer vi var i samme gjeng i oktober i fjor, da holdt det til 12+4 for vår del, førsøkene etter har vært negativ til nå. Er 5.innsettet og 2 blasto satt inn, så nå håper jeg det holder hele veien.
Med mini var vi gjennom 9 innsett og 3 SA før han holdt seg inne til termin
Har totalt hatt 7 uttak, 14 innsett (med 16 egg - to ganger fått 2 inn) og 4 SA

Enn så lenge går det bra her. 5+6 i dag, aldri vært så langt, selv om det er utrolig langt igjen.Går det bra med dere? Er litt ekstra spent på alle assistertes vegne..
6+0 i dag. Skal på tul 2/1Går det bra med dere? Er litt ekstra spent på alle assistertes vegne..

Går det bra med dere? Er litt ekstra spent på alle assistertes vegne..
Hvordan går det med dere alle?
Idag er jeg 6+4 ! Vi var på TUL på lillejulaften og der fikk vi se et lite bankende hjerte. Kjenner jeg slapper fortsatt ikke helt av likevel. Alt kan jo skje. Men virker jo lovende akkurat nå da.![]()