IVF/ICSI ?

Gravid etter 6.søskenforsøk her (#4 FER) :) Tørr ikke juble helt siden vi har hatt 2 MA og 1 SA det siste året, men håper at denne spiren vil sitte helt til termin. Kommende storesøster er også prøverørsbarn :)

Gravid etter 6.søskenforsøk her (#4 FER) :) Tørr ikke juble helt siden vi har hatt 2 MA og 1 SA det siste året, men håper at denne spiren vil sitte helt til termin. Kommende storesøster er også prøverørsbarn :)
Håper så inderlig for dere denne gangen :Heartred
Får helt vondt inni meg når jeg ser at dere startet prøvingen samtidig som jeg ble gravid med frøkna :Heartred:sorry:

Håper så inderlig for dere denne gangen :Heartred
Får helt vondt inni meg når jeg ser at dere startet prøvingen samtidig som jeg ble gravid med frøkna :Heartred:sorry:
Tusen takk kjære deg :Heartred Det har vært en lang og vond tid. Noe av det hadde vi jo forventet etter at det tok 4 år å få til den kommende storesøsteren, men at vi i tillegg skulle miste 3 ganger var jeg ikke forberedt på. Håper bare denne lille spiren velger å bli til august :Heartred

Tusen takk kjære deg :Heartred Det har vært en lang og vond tid. Noe av det hadde vi jo forventet etter at det tok 4 år å få til den kommende storesøsteren, men at vi i tillegg skulle miste 3 ganger var jeg ikke forberedt på. Håper bare denne lille spiren velger å bli til august :Heartred
:Heartred:Heartred:Heartred

Ser vi var i samme gjeng i oktober i fjor, da holdt det til 12+4 for vår del, førsøkene etter har vært negativ til nå. Er 5.innsettet og 2 blasto satt inn, så nå håper jeg det holder hele veien.

Med mini var vi gjennom 9 innsett og 3 SA før han holdt seg inne til termin

Har totalt hatt 7 uttak, 14 innsett (med 16 egg - to ganger fått 2 inn) og 4 SA

Ser vi var i samme gjeng i oktober i fjor, da holdt det til 12+4 for vår del, førsøkene etter har vært negativ til nå. Er 5.innsettet og 2 blasto satt inn, så nå håper jeg det holder hele veien.

Med mini var vi gjennom 9 innsett og 3 SA før han holdt seg inne til termin

Har totalt hatt 7 uttak, 14 innsett (med 16 egg - to ganger fått 2 inn) og 4 SA
Så trist å se at veien har vært så lang og tung for deg også. Det er helt tragisk at så mange som sliter seg gjennom prøverørskarusellen også ender med å miste flere ganger...som om vi ikke allerede har det hardt nok for å få til en graviditet. Håper inderlig at det nå går veien helt til termin for oss begge ❤️

Gravid på 2. fryseforsøk her. Så hyggelig å se så mange fra assistert her :D

Jeg går rundt og er veldig nervøs for at noe skal skje. Ser det er mange tøffe jenter her som har kommet gjennom flere SA/MA, men vet ikke hvordan jeg hadde taklet det. Har vært tungt nok å ikke få det til...

Håper det går bra med dere alle nå! :Heartred

Jeg også, ikke kommet hit før nå, fordi jeg har mista flere ganger. Så ville drøye litt.
3. og siste offentlige her. Håper den holder, hadde vært godt etter 12 år i prøvebobla.

Gravid på første forsøk med IVF :happy:

Jeg er gravid etter første ICSI-forsøk. Er så uendelig takknemlig for at vi har denne muligheten :Heartred

Går det bra med dere? Er litt ekstra spent på alle assistertes vegne..

Går det bra med dere? Er litt ekstra spent på alle assistertes vegne..
Enn så lenge går det bra her. 5+6 i dag, aldri vært så langt, selv om det er utrolig langt igjen.
Ganske nervøs for alt som kan gå galt.

Bra her òg! E 9+5 no! Einaste e at eg e så ufattelig trøtt...
blei gravid på første forsøk- frys :)
Har vore på to ul allerede! Og me såg eit hjerta så slo :) beste følelsen!! ;)

Jeg var for tidlig for å se hjerte, var 5+1, og på grunn av jula så ble samboer og jeg enige om at det var liten vits i å bestille mer.
Så jeg må pent vente jeg. Men håper dette går veien... Skummelt dette her. Er siste offentlige også. 3 IVF. Ikke fikk vi egg på frys denne gangen heller. Fikk det første forsøket, og ble gravid med de egga, i to uker. Så går dette til skogs er det privat og 4 forsøk.

Hvordan går det med dere alle? :Heartred

Idag er jeg 6+4 ! Vi var på TUL på lillejulaften og der fikk vi se et lite bankende hjerte. Kjenner jeg slapper fortsatt ikke helt av likevel. Alt kan jo skje. Men virker jo lovende akkurat nå da.:happy:

Hvordan går det med dere alle? :Heartred

Idag er jeg 6+4 ! Vi var på TUL på lillejulaften og der fikk vi se et lite bankende hjerte. Kjenner jeg slapper fortsatt ikke helt av likevel. Alt kan jo skje. Men virker jo lovende akkurat nå da.:happy:

Vi er likt! Jeg er også akkurat 6+4. Men ikke sett den enda, bare da den var en svart flekk.
Men gleder meg til om 10 dager, da jeg skal se den. Om alt har gått bra til da, føles lenge til. Og masse dårlige erfaringer.

Back
Topp