Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fryseforsøk her. To blasto satt inn sist fredag, har testdag i morgen 4+0, men har hatt stigende tester siden tirsdag

Ååh! Så spennende med 2!
Blodprøve du skal ta imorgen?
Var fryseforsøk vi hadde denne gangen og. Men bare en blasto.
Eg skal inn for blodprøve imorgen, gleder meg veldig faktisk. Haha.

Veldig spennende med to ja, blir tre lange uker for å finne ut om det er en eller to inni derFikk satt inn to på det siste forsøket i det offentlige også, men ble ikke gravid på det forsøket.
Nei, tar bare hjemmetest (Hausken), så i morgen blir det en digital test.
4 gang jeg har fått positiv test etter innsett av fryst blasto, så håper denne holder hele veien. Mini på 2,5 er resultat etter fryst blasto![]()

Icsi i november! Satte inn blasto, er 6+6 i dag. Har ett på frys![]()

Ja, det er veldig godt å ha en i bakhånd om forsøket skulle blitt mislykka. Men veldig nervepirrende periode. Hos meg ble det hentet ut 9 egg, men kun tre modne nok. Det første falt av på dag 2, men heldigvis holdt de to andreSå fantastisk!
Vi var igjennom Icsi vi og.
Det er en god følelse når en får noe på frys!
Ja, det er veldig godt å ha en i bakhånd om forsøket skulle blitt mislykka. Men veldig nervepirrende periode. Hos meg ble det hentet ut 9 egg, men kun tre modne nok. Det første falt av på dag 2, men heldigvis holdt de to andreMåtte dere gjennom flere forsøk eller satt den på første?

Ble du skuffet over antallet siden de hentet ut 9? Er dette deres første forsøk?

Ja, her klaffa det på første forsøk. Har vært kjempeheldig om dette holder hele veien. Men ja, jeg ble ganske skuffa over ar kun 3 var modne. Det ble mer nervepirrende enn jeg hadde tenkt egentlig. I tillegg var prøven til mannen mye dårligere enn sist så de turte ikke satse på ivf som egentlig var planen. Kjempeglad for at de valgte icsi altså, men det ble noen nedturer den dagen. Heldigvis gikk det braEkstremt nervepirrende periode ja.
Bra de to klarte segBle du skuffet over antallet siden de hentet ut 9? Er dette deres første forsøk?
Vi har hatt 2 forsøk. På det første så hentet de ut 9, 6 av de ble befruktet men bare en overlevde til dag 3. Det var bare den som var moden. Så eg kjente eg ble litt skuffet da.
Det ble det positiv test av, men endte ganske brått.
På vårt andre forsøk hentet de ut 13, 11 ble befruktet. Det var 7 som overlevde til dag 3, så de tilbakeførte 1. Den tok ikke. Etter det var det 5 stk som heller ikke klarte seg videre. Men heldigvis var det en som overlevde til dag 6, som de frøs ned. Det er den lille rosinen som har satt seg no.
Er et kaos av følelser denne prosessen!
Ja, her klaffa det på første forsøk. Har vært kjempeheldig om dette holder hele veien. Men ja, jeg ble ganske skuffa over ar kun 3 var modne. Det ble mer nervepirrende enn jeg hadde tenkt egentlig. I tillegg var prøven til mannen mye dårligere enn sist så de turte ikke satse på ivf som egentlig var planen. Kjempeglad for at de valgte icsi altså, men det ble noen nedturer den dagen. Heldigvis gikk det bra
Du har vært gjennom en del skuffelser og spenning du også skjønner jeg. Har veldig troa på de eggene som blir dyrket til dag 5/6, da har man fått luka ut de som mest sannsynlig ikke har kommet til å klart seg inni livmora uansett. Følelseskaos er det ja! Hvor langt på vei er du nå da?![]()

ICSI her ogsåFikk satt inn et ferskt som var to dager gammelt 25/11. Er 4+6 i dag. Det var første forsøk
Har fem på frys.
Jaa! Vet at samboeren og jeg er en god match da vi har ett barn fra før som kom til naturlig på kun 4 pp forrige gang. Men ila to år har han fått mye væske i forhold til sædceller, så derfor har vi slitt med å bli gravid i to år. Krysser fingrene for at spira sitter til terminDet er jo helt fantastisk! Det vil eg si var et veldig bra første forsøk!
Det var en litt nedtur, men samtidig var vi jo godt i gang med prøverørsprosessen når vi fikk beskjeden. Hadde sikkert vært en vanskeligere beskjed å få ved fruktbarhetssjekken vi var på etter 8 mnd med prøving. Da var alt bra med beggeSå herlig at det har fungert på første forsøk for dere! Håper det fortsetter sånn, at alt går fint videre.
Var sikkert vanskelig for dere når prøven hans hadde slike resultater. Mannen min har hatt varierende resultater selv , og det er jo absolutt ikke noe kjekt å få slike beskjeder.
Eg håper at siden blastoen var såpass mange dager gammel før innsett, så øker det sjansene. Får bare håpe.
Eg er akkurat 5 uker idag! Så er ganske tidlig enda.
Veldig spent på hcgprøven imorgen! Husker du hva din var?
dEt er ikkje berre berre med ivf, ein føle seg veldig åleina, det er mange så spørr sia eg e open om det, men få så bryr seg... det er ein stor forskjell... godT å ha nokon her inne så forstår ein
har heldigvis ei 3 åring, så me er heldige sånn sett, men ønske om ein til/søsken til ho var sterkt! No har den berre med å holda seg inni her til sommaren
Det var en litt nedtur, men samtidig var vi jo godt i gang med prøverørsprosessen når vi fikk beskjeden. Hadde sikkert vært en vanskeligere beskjed å få ved fruktbarhetssjekken vi var på etter 8 mnd med prøving. Da var alt bra med begge
Det sies jo at sjansene øker når man dyrker eggene så lenge så det må vi ta som et godt tegn! Så spennende med hcg svar i morgen!Min var på 900 da jeg var 4+4, så det var veldig bra! Det er jo så store forskjeller fra person til person ift hvor høy hcg nivå man har i starten. Krysser fingrene på at du får et godt og betryggende svar i morgen
Må få høre hvordan det går!

Ååå, det er jo superbra!! Så god beskjed å få900 på 4+4 var jo veldig bra!
Eg var visst rett over 2000 idag!![]()