Ivf/ICSI app?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Er det noen som har en bra app å anbefalle i forhold til ass befruktning?

Jeg ser for meg at det kan bli mye å huske på av medisiner og datoer. Kanskje det finnes en app for å hjelpe oss? :)

Appen Keep er fin å bruke til sånt. Kan lage lister og sette alarmer for alt mulig. Bruker den til hverdagen også, men vil tro den kan være fin å bruke til ivf/ICSI også =)

Heter den bare "keep"?

Finner ingen som ser riktig ut når jeg søker... Bare mange "keep calm.." osv...

Måtte søke litt, kanskje denne kan være noe?
image.jpg

Nå ble jeg nysgjerrig, men det ser ut som den appen Fertility Journey bare er til Apple?

Jeg fant denne app'en her:
1424601623400.jpg

"About
When my wife and I were going through the IVF process we quickly realized there was a need for a simple, easy to use app to help navigate the difficult process. As a result, we developed IVF Planner. This exciting new app allows you to set medicine and appointment reminders, and has dedicated pages to track symptoms and results. We’ve designed this app based on our own experiences with IVF in the hopes that it will make your process easier and allow you to focus on what really matters.

We’re always looking at ways to make our app better and to update our list of the drugs used in the IVF process. Please send us an email and we’ll get back to you as soon as possible.

info@ivfplanner.com"

http://www.ivfplanner.com/

Den finnes både til iOS og Android. :)

Nå ble jeg nysgjerrig, men det ser ut som den appen Fertility Journey bare er til Apple?

Jeg fant denne app'en her:
Vis vedlegget 104721

"About
When my wife and I were going through the IVF process we quickly realized there was a need for a simple, easy to use app to help navigate the difficult process. As a result, we developed IVF Planner. This exciting new app allows you to set medicine and appointment reminders, and has dedicated pages to track symptoms and results. We’ve designed this app based on our own experiences with IVF in the hopes that it will make your process easier and allow you to focus on what really matters.

We’re always looking at ways to make our app better and to update our list of the drugs used in the IVF process. Please send us an email and we’ll get back to you as soon as possible.

info@ivfplanner.com"

http://www.ivfplanner.com/

Den finnes både til iOS og Android. :)
Ja, det ser sånn ut dessverre. Jeg så den du har funnet også, men det var lite info om den i app store, annet enn at den koster 9 kroner:p

Ja, det ser sånn ut dessverre. Jeg så den du har funnet også, men det var lite info om den i app store, annet enn at den koster 9 kroner:p

Den er gratis til Android. :p Rare greier.

Back
Topp