Ivf i porsgrunn

LilleDiamant

Flørter med forumet
Hei!
Noen som har erfaringer med ivf i porsgrunn?
Gyn min henviste oss dit for en mnd siden og i går kom brevet
at vi ikke ville bli tatt inn før desember & det kunne bli seinere enn det.
Flere som står i kø der?
:)

Jeg tilhører ikke Porsgrunn, men det er flere her inne som har ringt og satt seg på en ringeliste i Porsgrunn, da kan det hende at dere får time litt før. Det er forferdelig kjedelig og langdryg den ventetiden..

Oi såpass ja :/ vi har vært i Porsgrunn og blitt gravide ❤️:) venter en gutt om ca 10 uker ❤️ da vi ble henvist så kunne vi velge mellom Oslo eller Porsgrunn, og da hadde de kun 6-8 ukers ventetid, og Oslo over 6 måneder... Skjønner det har snudd og
veldig kjedelig og vente da!! Men vi har vært super fornøyd med de hele tiden!

Står på venteliste jeg også. Fikk det samme brevet men hos meg sto det november. Det er vel et par mnd siden jeg fikk det. Jeg stresser ikke veldig siden jeg skal ut i praksis snart :)

Jeg tilhører porsgrunn, skal inn på forsamtale 29.juni så det begynner å nærme seg nå:-) vi ble henvist i mars. Gleder oss veldig til å få satt igang

Så spennende :) har du stått på ringeliste da?:)

Ja, har stått på ringelista, men fikk brev om innkallelse 29. Juni men tenkte at vi ville stå på listen for da innkallelsen kom så virket det lenge, men nå er det jo unna 2 uker til.:-)

Men håper vi kan begynne neste mens etter vi har vært på samtale, vet jo ikke hvordan det er med ferie og sånn der inne. Jeg har regnet ut at jeg får mensen ca 10 dager etter vi har vært der, og har veldig stabile sykluser;-)

Porsgrunn har ferie i 4 uker fra uke 28 :)

Da rekker vi ikke juli da venter ikke mens før i slutten av uke 28, og så må jeg vel bli følgt opp også, men neste mens blir jo da ca mellom 8-10 august og da er de ferdige med ferie så satser på at vi får starte opp da, men vi vet jo ingenting før vi har vært inne på samtalen :-)

Da rekker vi ikke juli da venter ikke mens før i slutten av uke 28, og så må jeg vel bli følgt opp også, men neste mens blir jo da ca mellom 8-10 august og da er de ferdige med ferie så satser på at vi får starte opp da, men vi vet jo ingenting før vi har vært inne på samtalen :-)
Blir nok d tenker jeg :-) er i litt samme situasjon som deg, hadde en kjemisk nå, skal ha nytt uttak, så derfor må jeg starte på nesespray i juli engang og bare maile når jg startet så kontakter de meg for sprøytestart m en gang dem er tilbake fra ferie :-) d er supre folk i porsgrunn, gled deg og masse lykke til :-)

Tusen takk, veldig fint å høres positive ting, jeg gleder meg veldig mye:-) :-) vet jo ingenting om hvordan tiden blir fremover, hører flere som må ha nesespray og forskellige medisiner så kan jo være jeg også må det. Vårt eneste problem er at jeg har tette/trange eggledere, så de har sagt at vi har gode sjanser, håper de har rett :-) masse lykke til til deg også håper vi får baby i mai begge to

Blir nok d tenker jeg :) er i litt samme situasjon som deg, hadde en kjemisk nå, skal ha nytt uttak, så derfor må jeg starte på nesespray i juli engang og bare maile når jg startet så kontakter de meg for sprøytestart m en gang dem er tilbake fra ferie :) d er supre folk i porsgrunn, gled deg og masse lykke til :)

Tusen takk, veldig fint å høres positive ting, jeg gleder meg veldig mye:) :) vet jo ingenting om hvordan tiden blir fremover, hører flere som må ha nesespray og forskellige medisiner så kan jo være jeg også må det. Vårt eneste problem er at jeg har tette/trange eggledere, så de har sagt at vi har gode sjanser, håper de har rett :) masse lykke til til deg også håper vi får baby i mai begge to

(Kopierte innlegget mitt siden jeg glemte å sitere )

Vi ble henvist til Porsgrunn i starten av juni, og fikk brev i midten av juni om at vi vil få time til ca desember 2015. Det virker som et halvt århundre til, men det går nok raskere enn man tror. Har gitt beskjed om at vi vil stå på ringeliste om noen avlyser.

Back
Topp