Hei og hå!
Har lest litt av tråden din, og har bare noen spørsmål angående prosessen din
Jeg er i nokså lik din situasjon, men jeg er både ny her på forumet og IVF-metoden :
Hvor lang varte hele prosessen deres? Fra dag en (første utredningen) til der dere er nå.
Hva synes du var det tyngste med prosessen?
Samboeren min og jeg skal nemlig på vår første utredning i Stavanger, så vi er veldig spente på åssen det ligger an
Håper det ble vellykket for dere
En stor velkommen til deg på forumet , utroligt gøy med nye folk

. Vi var første gang på utredning i 2014. Fikk henvisning fra privat gynekolog . Tok ca to mnd før vi fikk time i Haugesund. De var dem som hadde ledigt først, så vi hoppte i bilen og reiste. Selve utredningen gikk nokså fort. Ca en mnd om jeg husker riktigt. Dette var i de offentlige

. Etter utredning måtte vi vente i 1.5 år

før vi fikk time på klinikkfor stimulering. Skulle begjyne på lang protokoll. Under veis ble jeg fryktelig syk

. Kunne ikke gå eller stå. Usikert hva dette kom av. Vi måtte derfor slutte me all stimulering

. Ble fryktelig lei meg.
Da jeg endelig ble bedre etter ca fire mnd tok vi kontakt igjen me klinikken. De var da stor pågang og vi fikk beskjed om at de ville bli noe ventetid

.
Ventetiden har garantert vært de værste

. Så da bestemte vi oss for og gå privat. Dette har gått rasende fort iforhold til hva vi hadde forventet.

. Har gått på sprøyter nå siden søndag. Skal på kontroll på fredag.

. har aldri følt meg i så god form før haha. Har helt annen protokoll og medisiner denne gang en sist som sikkert spiler inn

.
Gleder meg masse.
De værste med ivf for meg har nokk vært ventetiden. Ellers så er de jo litt av den psykiske dellen. " hvorfor meg når alle andre får de så lett til ". Samme med redselen for og ikke lykkes.

. da er de greit og være her med andre som forstår. Kjekt og se når andre får de til også, de gir motivasjon og håp.Sprøytene går helt fint. Litt nervøs for og stikke selv så mannen min gjør de for meg hehe.

. Gått vi ikke skall til syden da jeg ser ut som en nålepute

. Har ikke fått noen bivirkninger av medisiner nå, men skal begynne på en til i morgen så da får vi se

. Da vil jeg måtte sette tre sprøyter til dagen + Prednisolon.
Du må gjerne holde oss oppdatert gjenom prosessen. Spør og grav og få støtte. De er mange på forum her som har vært igjennom en del å mange gode råd på felles chater

.
Lykke til. Håper de ikke tar så lang tid før du er i gang

.