ivf første gang

Kan jeg få spørre hva det koster privat? Og om en får noe dekket eller om en må betale alt selv? Evt noe side som jeg/vi kan lese oss opp på?
De
Kan jeg få spørre hva det koster privat? Og om en får noe dekket eller om en må betale alt selv? Evt noe side som jeg/vi kan lese oss opp på?
Får dekket de samme som om du tar det offentlig. :D. Privar er fremdeles dyrere. 27.700 ved første forsøk + medisiner. Vis du skal ha en pakke med tre forsøk koster de 55 000. Så kommer jo undersøkelsene i tilegg på klinikken ca 2000 hver gang :depressed:.
Men havner du over de som er satt som sats på nav får du resten dekket :rolleyes:.
Tror prisen er litt forskjellig fra hver privat klinikk.
Skal stå sånn ca priser inne på nettsidene deres :p.

Husker ikke om jeg svarte deg På dette hehe:D. Svarer derfor igjen bare for og være sikker haha:woot:. Samme regler for dekking av utgiftene ved ivf gjelder både me de offentlige så de private ;):woot:. Koster 27.700 ved behandling. Vis du ønsker en pakke med tre forsøk koster de 55.000. Så kommer kontrollene på ca 2000 hver gang + medisiner. Tror de er forskjellige priser etter hvilken privat klinikk du bruker. På sidene deres står de ca. Pris. :wideyed: . De er dyrt, men for oss har de vært vert d :happy:. Vi er kjempe fornøyd med oppfølgningen.

Husker ikke om jeg svarte deg På dette hehe:D. Svarer derfor igjen bare for og være sikker haha:woot:. Samme regler for dekking av utgiftene ved ivf gjelder både me de offentlige så de private ;):woot:. Koster 27.700 ved behandling. Vis du ønsker en pakke med tre forsøk koster de 55.000. Så kommer kontrollene på ca 2000 hver gang + medisiner. Tror de er forskjellige priser etter hvilken privat klinikk du bruker. På sidene deres står de ca. Pris. :wideyed: . De er dyrt, men for oss har de vært vert d :happy:. Vi er kjempe fornøyd med oppfølgningen.
Tusen takk for svar

Da begynte jeg på hormonene, klexanen og Prednisolon på søndag :happy:. De rare er at jeg har aldri følt meg i bedre form haha ;). Flaks :dance011 . Så nå er de kontroll på fredag. Ut henting av egg på onsdag . Insetning på fredag neste uke vis alt får etter planen :gen014. Ønsk meg lykke til jenter. Hehe. Eg trenge de haha.

Hei og hå!

Har lest litt av tråden din, og har bare noen spørsmål angående prosessen din
Jeg er i nokså lik din situasjon, men jeg er både ny her på forumet og IVF-metoden :

Hvor lang varte hele prosessen deres? Fra dag en (første utredningen) til der dere er nå.
Hva synes du var det tyngste med prosessen?
Samboeren min og jeg skal nemlig på vår første utredning i Stavanger, så vi er veldig spente på åssen det ligger an

Håper det ble vellykket for dere ☺️

Hei og hå!

Har lest litt av tråden din, og har bare noen spørsmål angående prosessen din
Jeg er i nokså lik din situasjon, men jeg er både ny her på forumet og IVF-metoden :

Hvor lang varte hele prosessen deres? Fra dag en (første utredningen) til der dere er nå.
Hva synes du var det tyngste med prosessen?
Samboeren min og jeg skal nemlig på vår første utredning i Stavanger, så vi er veldig spente på åssen det ligger an

Håper det ble vellykket for dere ☺️
En stor velkommen til deg på forumet , utroligt gøy med nye folk :). Vi var første gang på utredning i 2014. Fikk henvisning fra privat gynekolog . Tok ca to mnd før vi fikk time i Haugesund. De var dem som hadde ledigt først, så vi hoppte i bilen og reiste. Selve utredningen gikk nokså fort. Ca en mnd om jeg husker riktigt. Dette var i de offentlige ;). Etter utredning måtte vi vente i 1.5 år :confused: før vi fikk time på klinikkfor stimulering. Skulle begjyne på lang protokoll. Under veis ble jeg fryktelig syk :(. Kunne ikke gå eller stå. Usikert hva dette kom av. Vi måtte derfor slutte me all stimulering :sorry:. Ble fryktelig lei meg.

Da jeg endelig ble bedre etter ca fire mnd tok vi kontakt igjen me klinikken. De var da stor pågang og vi fikk beskjed om at de ville bli noe ventetid:yuck:.

Ventetiden har garantert vært de værste:hungover:. Så da bestemte vi oss for og gå privat. Dette har gått rasende fort iforhold til hva vi hadde forventet. :p. Har gått på sprøyter nå siden søndag. Skal på kontroll på fredag.;). har aldri følt meg i så god form før haha. Har helt annen protokoll og medisiner denne gang en sist som sikkert spiler inn :D.

Gleder meg masse.

De værste med ivf for meg har nokk vært ventetiden. Ellers så er de jo litt av den psykiske dellen. " hvorfor meg når alle andre får de så lett til ". Samme med redselen for og ikke lykkes.:nailbiting:. da er de greit og være her med andre som forstår. Kjekt og se når andre får de til også, de gir motivasjon og håp.Sprøytene går helt fint. Litt nervøs for og stikke selv så mannen min gjør de for meg hehe. :p. Gått vi ikke skall til syden da jeg ser ut som en nålepute :rolleyes:. Har ikke fått noen bivirkninger av medisiner nå, men skal begynne på en til i morgen så da får vi se:). Da vil jeg måtte sette tre sprøyter til dagen + Prednisolon.

Du må gjerne holde oss oppdatert gjenom prosessen. Spør og grav og få støtte. De er mange på forum her som har vært igjennom en del å mange gode råd på felles chater :happy:.

Lykke til. Håper de ikke tar så lang tid før du er i gang :).

Et egg befruktet av syv. Svømerene trengte noe hjelp. De blir innseting i mårå ;). Offf eg e kjempe nervøs for at de ikke skal gå bra :hungover:. Krysser fingrene for baby. :joyful: Om syv uker er svaret der. Virker så lenge til fordi om de sldri har vært så nerme før.

Masse lykke til!

Jeg er igang med med behandling! :) kom inn på første samtale 2 mnd før vi egentlig skulle. Og startet behandlingen dagen etter samtalen :D dag 3 på nesespray idag. Krysser fingrene for at det går bra! Veldig spent.. Lykke til videre dere :D

Jeg er igang med med behandling! :) kom inn på første samtale 2 mnd før vi egentlig skulle. Og startet behandlingen dagen etter samtalen :D dag 3 på nesespray idag. Krysser fingrene for at det går bra! Veldig spent.. Lykke til videre dere :D
Sååå gøy:p. Elsker og slippe vente tid :p. Håper de går bra :D. Krysser hele kroppen.

Ingen Insetning på meg da egget ikke hadde delt seg normalt :yuck:.

Tilbake på mandag for planlegging av nytt forsøk :sorry:.

Offf kan bli såååå leie av og til :(.

Håler knappen på at neste gang er de min tur :). Så får de ta den tiden de trenger

Ingen Insetning på meg da egget ikke hadde delt seg normalt :yuck:.

Tilbake på mandag for planlegging av nytt forsøk :sorry:.

Offf kan bli såååå leie av og til :(.

Håler knappen på at neste gang er de min tur :). Så får de ta den tiden de trenger

Ånei :( det klaffer neste gang! :D Krysser fingrene for dere :)

Jaa håper det går den rette veien :) sprøytestart på onsdag om blødningen kommer :)
Åååååå :Heartbigred. Må holde meg oppdatert :D. Syntest de var helt herligt og begynne på sprøynene. Følte liksom at jeg da var orntlig i gang :p. Ble kjempe oppblåst da og er de enå. ;)

Så kjedelig. Bedre lykke neste gang!

Åååååå :Heartbigred. Må holde meg oppdatert :D. Syntest de var helt herligt og begynne på sprøynene. Følte liksom at jeg da var orntlig i gang :p. Ble kjempe oppblåst da og er de enå. ;)

Ja det skal jeg gjøre :D du også! :D jeg er ikke glad i sprøyter så gruer meg veldig til det :p og jeg skal ta to sprøyter om dagen, blæ! Hadde håpet på en :p det får gå, stikking må til :p

Ja det skal jeg gjøre :D du også! :D jeg er ikke glad i sprøyter så gruer meg veldig til det :p og jeg skal ta to sprøyter om dagen, blæ! Hadde håpet på en :p det får gå, stikking må til :p
Hahaha vet hvordan du har d :p. Måtte selv ta tre på de meste hahaha:wacky:. Jeg fikk mannen til og sette mens jeg selv holdt for øynene ahahaha. Kjenner heldigvis svært lite da :p. Klexanen kunne svi litt av og til. Så ut som en blå nålepute på magen i slutten ,så måte begjyne og stikke på låret. ;). Liker fargen blå da hahaha

Hahaha vet hvordan du har d :p. Måtte selv ta tre på de meste hahaha:wacky:. Jeg fikk mannen til og sette mens jeg selv holdt for øynene ahahaha. Kjenner heldigvis svært lite da :p. Klexanen kunne svi litt av og til. Så ut som en blå nålepute på magen i slutten ,så måte begjyne og stikke på låret. ;). Liker fargen blå da hahaha

Hehehe, ja uff jeg tror mannen her å må sette på meg :p det skal vel gå bra :D

Back
Topp