Endelig skjer det noe. Fått time til lap 7 mars. Da er vi snart i gang . Jiiippiii
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig skjer det noe. Fått time til lap 7 mars. Da er vi snart i gang . Jiiippiii
Kjør på med nesespray i morgen! Tror nok det skal gå greit så lenge du ikke har feberBle ringt av Ullevål på fredag. De ville ha meg til å komme 1 time tidligere. De sa jeg var nr 2 i køen. Men så har jeg jo blitt forkjøla våknet i går med vondt hals og tett nese. I dag er nesa fortsatt tett og fremdeles rar i halsen. Og i morgen er vel ikke formen noe bedre antar jeg. Så nå håper jeg ikke de sender meg hjem igjen pga forkjølelsen. Ventet nesten 4 mnd på denne timen.
Men er jo typisk at noe sånt skal skje da. Har jo ikke akkurat flaks med meg om dagen. Får dette innpå masse ca vitamin i dag og håper det forsvinner til i morgen.
Ingen feber bare tett i nesa og vondt i halsen.Kjør på med nesespray i morgen! Tror nok det skal gå greit så lenge du ikke har feberLykke til!
![]()
Masse lykke til! Tok sin tid når jeg tok lap også. Det var noen andre på dagkirurg som hastet mer enn meg. Håpe du slipper å vente for lenge.Da ligger jeg her. Vært her snart en time. Fått seng og smertestillende og det er det. Ingen anestesilege som har vært å stukket meg heller. Lurer på hvor lenge jeg må vente før det er min tur. Wæææ.
Jeg vil egentlig bli fort ferdig med dette så jeg kan dra hjem å sove.
Ja dette tar sin tid ja. Anestesilegen kommer snart så da er jeg vel i gang snart.Masse lykke til! Tok sin tid når jeg tok lap også. Det var noen andre på dagkirurg som hastet mer enn meg. Håpe du slipper å vente for lenge.
Ja husker sulten var det verste med all ventingen. Jeg hadde time 09:00 og kom ikke inn før over 12:00!!Ja dette tar sin tid ja. Anestesilegen kommer snart så da er jeg vel i gang snart.
Er så sulten og begynner å få vondt i hodet selv om jeg har fått 1 ibux og 2 paracetamol.
Det de fant var typiske tegn for endometriose. Men kunne ikke si sikkert at det var det. Men da lurer jeg på hvorfor jeg har smerter fra mens til mens. Men men håper det de gjorde har hjulpet på smerter daGodt du sannsynligvis ikke ha endo. Det er jo gode nyheter.
Jeg fikk jo selv beskjed om tette eggledere på lap. De fikk skylt mine åpne, men de måtte bruke mye kraft, så da er de nesten som ubrukelige å regne sa prøverørslegen... Det var en nedtur for meg, selv om jeg var forberedt. Nå vet man jo at alle eventuelle barn må lages ved hjelp av IVF, og at man aldri trenger å håpe noen positiv test utenom det. Nå som jeg er gravid har jeg akseptert det.
Godt du sannsynligvis ikke ha endo. Det er jo gode nyheter.
Jeg fikk jo selv beskjed om tette eggledere på lap. De fikk skylt mine åpne, men de måtte bruke mye kraft, så da er de nesten som ubrukelige å regne sa prøverørslegen... Det var en nedtur for meg, selv om jeg var forberedt. Nå vet man jo at alle eventuelle barn må lages ved hjelp av IVF, og at man aldri trenger å håpe noen positiv test utenom det. Nå som jeg er gravid har jeg akseptert det.