IVF dagbok

Skjønner hva du mener ang jobb og stress og folk man ikke vil skal vite noe. Vi kan ikke fortelle sjefen heller så skikkelig komplisert.

Jeg har det akkurat som deg med smerter (bortsett fra ved eggløsning). Dette med vondt ved sex kan ha en tilknytning til endometriose, men syns du skal Google "Vaginismus" også. Jeg har altså begge deler.
Har ikke funnet noen bra nettside om det på norsk, men den engelske er bra. Har hjulpet meg MYE!
Ja jeg har vært inne på tanken når det gjelder vaginisme. Kan være begge deler her og. Og er det ikke noe så lurer jeg på hva det er med lurva.
Er det noen spesiell side du anbefaler?så vil jeg gjerne ha link :)

Ullevål ringte meg 12. Jeg kunne fått time til lap denne uka pga avbestillinger. Men hvem er det som er på jobb og ikke får lov til å ha med tlf ut i butikken. Jo meg. Så da jeg ringte opp 2 timer senere så var det jo selvfølgelig for sent. Men jeg står iallfall på venteliste så de ringer fortløpende . Så da kan jeg bli ferdig med lap kanskje i begynnelsen av januar. Hurra :D funka å klage litt i dag. Haha

Har ikke hørt noe mer fra Ullevål. Ikke har jeg fått noe brev fra dem heller. Noe jeg synes er rart. Er snart 3 uker siden vi var på forsamtale og han vi var hos sendte papirene. Burde fått noe form for info eller ett eller annet. Merkelig. Jeg vil bare bli ferdig med lap. Så vi kan komme i gang med forsøk. Mn om dette drøyer veldig så har vi bestemt oss for å vente med forsøk til nærmere sommeren.
Prøver selv i mellom tiden .

Vet du hvor lang ventetid det er på lap? På St. Olavs er det 3-4 mnd :/ vi var på samtale i desember og jeg fikk operasjon i mars. Ventetida er det værste med hele ruletten dessverre :) men du er heldig å stå på ringeliste da ;)

Vet du hvor lang ventetid det er på lap? På St. Olavs er det 3-4 mnd :/ vi var på samtale i desember og jeg fikk operasjon i mars. Ventetida er det værste med hele ruletten dessverre :) men du er heldig å stå på ringeliste da ;)
Sist jeg sjekket så var det 16 uker ventetid på lap på Ullevål. Mulig han legen på forsamtalen har fremskyndet det. Vet ikke.

Venter fremdeles på at Ullevål skal ringe meg. Ingen brev om postkassa har jeg fått heller. Så til uka så får jeg ringe de og høre hva som skjer. De sa jo at jeg kunne få lappen og begynnelsen av januar. Og jeg står jo på ringeliste. Men er jo helt dødt fra den kanten.
Men egentlig greit det drøyer litt til. Hadde jeg fått lap på mandag så måtte jeg ha sagt nei. For er stor sjanse for at et egg er blitt befruktet og skal ikke ha noen ny exu.
I dag er jeg 8dpo så om 7 dager kan de gjerne gi meg time om tr dukker opp. Noe jeg har en liten magefølelse av at den kanskje ikke gjør det.
Uansett så blir det ikke forsøk på oss før nærmere sommeren. Tenker og få kombinert dette i forhold til ferie og feriepenger.

Bare bra egentlig. Venter fremdeles på lap. Ikke hørt et pip enda. Skal si de er raske på Ullevål.

Hva sa de da du ringte forrige uke da? Jeg fikk brev om lap ganske kort tid etter henvisning var sendt, så det høres nesten ut som det må ha skjedd noe feil.

Hva sa de da du ringte forrige uke da? Jeg fikk brev om lap ganske kort tid etter henvisning var sendt, så det høres nesten ut som det må ha skjedd noe feil.
Jeg fikk ikke ringt forrige uke. Skal få ringt i morgen. Jeg pratet med de før jul og da ble jeg satt på vente liste. Men verken brev eller noe har kommet. Så jeg må ringe å høre. Du har ikke tilfeldigvis tlf nr dit?

Jeg fikk ikke ringt forrige uke. Skal få ringt i morgen. Jeg pratet med de før jul og da ble jeg satt på vente liste. Men verken brev eller noe har kommet. Så jeg må ringe å høre. Du har ikke tilfeldigvis tlf nr dit?

Jeg ringte til gynekologisk avdeling: http://www.oslo-universitetssykehus.no/omoss_/avdelinger_/gynekologisk_
Du får oppdatere om hva de sier når du har ringt da! De må jo ha satt opp en planlagt dato for deg nå, og så får du kanskje til å komme på kort varsel før allikevel. :)

Jeg ringte til gynekologisk avdeling: http://www.oslo-universitetssykehus.no/omoss_/avdelinger_/gynekologisk_
Du får oppdatere om hva de sier når du har ringt da! De må jo ha satt opp en planlagt dato for deg nå, og så får du kanskje til å komme på kort varsel før allikevel. :)
Oppdatere skal jeg gjøre, når jeg får somlet meg til å ringe.
Ja skulle tro de burde ha fått ting i boks nå. Men var jo kjempe lang venteliste så da må man regne med litt ventetid. Men rart at jeg ikke har fått noen form for bekreftelse på henvisningen.

Oppdatere skal jeg gjøre, når jeg får somlet meg til å ringe.
Ja skulle tro de burde ha fått ting i boks nå. Men var jo kjempe lang venteliste så da må man regne med litt ventetid. Men rart at jeg ikke har fått noen form for bekreftelse på henvisningen.

Ring Ski sykehus på 64856475, da får du nok time rimelig raskt ;)

Når jeg tittet innom her nå siden jeg så noen har skrevet her . Så kom jeg på at jeg skulle ringe sykehuset i dag. Har jeg gjort det eller?nei:( men i morgen skal jeg få ringt.

Masse lykke til på lap, Bina ❤ Endelig!

Back
Topp