Ivf barn i desember

Jeg hadde selv litt rosa i går ettermiddag, ved ett dobesøk. Ble helt svett og hjertebank der og da, men etterhvert som det ikke kom noe mer er jeg roligere. Sluttet på progesteron for ei uke siden. Men kjenner at slimhinner er såre likevel så tipper det kommer av det, når det gjelder deg også. Det er så vanlig dette og helt sikkert ikke noe farlig så vi må ha troen på dette. Men pga lang vei blir man jo redd.
Ja jeg tror du har rett. Ikke vært noe mer i dag og jeg opplever litt kvalme for første gang så foreløpig virker det som det forløper som det skal! Vi får krysse fingrene i kor :smiley-angelic003

IVF her også! Er 6+2 i dag og har TUL 7+3. Det er kun den henvisningen fra sykehuset som er «hjelpen» videre ellers følges det opp av lege/jordmor som et vanlig svangerskap. Dagene går såååå tregt....!!!

IVF her også! Er 6+2 i dag og har TUL 7+3. Det er kun den henvisningen fra sykehuset som er «hjelpen» videre ellers følges det opp av lege/jordmor som et vanlig svangerskap. Dagene går såååå tregt....!!!
Ja jeg et såå enig. Er 7+4 i morgen og skal på tul. Spørs om det blir så mye søvn i natt :nailbiting:

Et lite, men så fantastisk hjerte, var å se på ultralyd i dag :smiley-bounce016

Last edited:
Hvor mange forsøk/innsett hadde dere før dere kom hit? Jeg hadde tre forsøk og tre innsett, aldri fått noe på frys:-/

1 forsøk, to innsett. Fikk ut overraskende greit antall egg og endte opp med totalt 5 blastoer og har 3 igjen.

Hvor mange forsøk/innsett hadde dere før dere kom hit? Jeg hadde tre forsøk og tre innsett, aldri fått noe på frys:-/
Jeg har nesten mistet tellingen, men 6 fullførte forsøk i Norge, dvs uttak og innsett. Har opplevd 1 gang at egg på frys ikke overlevde opptining og 1 gang at det ikke var noen egg å sette inn. Ble gravid på sjuende forsøk gjort i Danmark.

Jeg hadde ett forsøk. Fikk tre på frys, men den satt heldigvis på første. Nesten så jeg fikk litt sjokk, var veldig forberedt på at det ikke ville gå med en gang :woot:

Jeg har nesten mistet tellingen, men 6 fullførte forsøk i Norge, dvs uttak og innsett. Har opplevd 1 gang at egg på frys ikke overlevde opptining og 1 gang at det ikke var noen egg å sette inn. Ble gravid på sjuende forsøk gjort i Danmark.
Så kjekt at du lykktes til slutt!!:-)

Hei!

Jeg er også IVF med desember-termin :happy:
Jeg er på mitt første fersk-forsøk, etter mange år uten hjelp og like mange SA.

Nå er jeg på 9+1 i dag og så et bankende hjerte på 8+1. Har ny ultralyd om en uke.

Back
Topp