Ivf app

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Prøvde å finne en bra ivf app, men fant ikke noe spesielt.
Hva bruker dere? Og er du fornøyd med den? :)

Finnes det egen ivf app ?:p

Jeg fant ingen jeg var fornøyd med dessverre. Så har ble alarmen og notatene på mobilen flittig brukt! Funket veldig bra;)

Akkurat samme her. Fant ingen som som funket noe særlig så jeg bruker også bare alarmen og notater på telefonen :p

Jeg har heller ikke funnet noen bra app så det blir alarmen også noterer jeg her på dagboken i bv ;)

Bruker "Fertility Friend" fra før, men den er ment for tempere.
Jeg bruker den ikke lenger for temping, men noterer av og til info der hvis jeg husker det også er den fin for å regne ut når jeg skal ha (helst ikke da) mensen osv...

Jeg gjør det samme som bubbly:) fertility friend for å notere symptomer og tr. Og alarmer for å huske medisiner. Funker fint det:D

Appen "medisafe" er veldig fin til å huske på medisiner og legetimer! Kan legge inn mange medisiner med forskjellige doser og tider, og be den minne deg på når det nærmer seg tomt så du må bytte/kjøpe nytt av ting. Beste jeg har funnet hittil hvertfall;)

Appen "medisafe" er veldig fin til å huske på medisiner og legetimer! Kan legge inn mange medisiner med forskjellige doser og tider, og be den minne deg på når det nærmer seg tomt så du må bytte/kjøpe nytt av ting. Beste jeg har funnet hittil hvertfall;)
Takk for tips! Har vært på leit etter en sånn app hvor man kan legge inn flere piller om dagen og forskjellig antall osv.
Laster den ned og skal prøve den ut :)

Back
Topp