Jeg fikk time til hysteroskopi neste uke! Gruer meg, men veldig greit å få det gjort også. Klinikklegen mente at det ikke var nødvendig med blodprøve for DHEA fordi dosen var så lav. Det hadde visst ikke noe å si, men jeg er jo skikkelig skeptisk fortsatt. Jeg vet ikke nok om det, men både Aleris og Medicus mente at de ikke tok blodprøver på forhånd.Oj, ja det kan være litt skummelt å ta dhea uten å teste. Det kan jo virke mot sin hensikt om man er høy fra før.
Flink du er med kosthold. Der har jeg nok litt å gå på gitt... Ang Nmn så er det bevist trygt i en viss mengde. Husker ikke nøyaktig hva det var. Kan det ha vært 1200 eller 1400mg? Hvis jeg bare skulle tatt 2 kosttilskudd ville det vært Nmn og coq10. Såpass stor tro har jeg på det. Jeg merket også tydelig forskjell på kroppen etter at jeg begynte med det
Hvordan gikk det fortesten med Aleris i dag? Vurderer om jeg skulle ringt i morgen og hørt litt.
Hvor lenge har du gått på nmn? Har det hatt noe effekt for deg tror du? Det er jo veldig spennende, det du skriver. Jeg skal jo ha egguttak i mars (2-3 uker) så det vil jo ikke ha så stor effekt uansett. Det er jo egentlig ikke lenge nok ettersom eggene bruker 30-90 dager på å modne. Men jeg skal absolutt vurdere det hvis dette ikke går…