PhoebeBuffay
Blir kjent med forumet
Takk!!DU ER GRAVIIIIID ❤ Gratulerer så mye!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!!DU ER GRAVIIIIID ❤ Gratulerer så mye!!!
TakkWow! Kjempefin babystrek det der, gratulerer!
TakkGratulerer!!
Med første vår var vi igang med ivf. Jeg gikk på synarela (nesespray), vi hadde kjøpt inn alle sprøyter som skulle tas etter nesesprayen. Så ventet jeg bare på blødningen man visstnok måtte få før hormonsprøytene kunne tas. Blødningen kom aldri og vi ringte fortvilet inn til klinikken, de ba oss vente et par dager til og ringe tilbake. Jeg tok en graviditetstest for sikkerhetsskyld - og den var POSITIV! Etter 2 år uten å lykkes satt det plutselig naturlig, midt i prøverørsprosessen! Med medisiner for 10 tusen i kjøleskapet og alt ting det er en frisk jente på 4 år idag vi trudde nestemann skulle ta like lang tid, og bestemte oss for å sette igang når frøkna var 1 år, og vipps den satt på 2 forsøket! Det var virkelig uventet men fantastisk vår lille solskinnshistorie
Prøver meg forsiktig inn her..
Vi fikk satt inn et embryo(IVF) 30. April og i dag fikk jeg denne:
Vis vedlegget 356174
Til info så har jeg aldri opplevd å få en positiv graviditetstest før
Tusen takk!Åå, kjenner den følelsen!! Hadde aldri sett en positiv test før denne gangen jeg heller. Og din er definitivt positiv, så gratulerer så masse