IVF’ere på sykehuset i TROMSØ, HJELP!

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Vi starter IVF i Tromsø snart, skal på forsamtale 18. Juni og jeg lurer på om dere er fornøyd? Noe jeg burde ta med meg av erfaringene deres? Evt burde vi bruke privat? Hjelp :D
 
Vi starter IVF i Tromsø snart, skal på forsamtale 18. Juni og jeg lurer på om dere er fornøyd? Noe jeg burde ta med meg av erfaringene deres? Evt burde vi bruke privat? Hjelp :D
Hvordan gikk samtalen? Jeg er
Vi starter IVF i Tromsø snart, skal på forsamtale 18. Juni og jeg lurer på om dere er fornøyd? Noe jeg burde ta med meg av erfaringene deres? Evt burde vi bruke privat? Hjelp :D
Gikk det bra på samtale?
 
V
Hvordan gikk samtalen? Jeg er

Gikk det bra på samtale?
Vet ikke helt hva jeg skal si.. de tok oss inn også viser det seg at jeg på nytt må begynne med letrozol og det styret der :-( fikk beskjed om å prøve selv til utpå høsten før vi tok kontakt for å begynne med letrozol. Syntes det er veldig merkelig da vi har prøvd i tre år..
 
V

Vet ikke helt hva jeg skal si.. de tok oss inn også viser det seg at jeg på nytt må begynne med letrozol og det styret der :-( fikk beskjed om å prøve selv til utpå høsten før vi tok kontakt for å begynne med letrozol. Syntes det er veldig merkelig da vi har prøvd i tre år..
Hei. Jeg vet ikke hva letrozol er eller hvorfor du tar det, men vet at de ikke ennå er bemannet nok til å ha uttak av egg, så om det er det du skal så må du sikkert uansett vente til høsten. De har ikke bemannet fullt opp etter corona stengt ennå, så de har begrenset tilbud enn så lenge. De går jo på ferie nå i Juli og er ikke tilbake igjen før 10. August. Så om jeg har vært deg så ring i august å hør hva de sier på telefonsvareren da angående ferskforsøk.
 
Jeg har vært veldig fornøyd med Tromsø :) Selvom forsøkene til nå ikke har vært vellykket, har jeg aldri hatt noe å utsette på deres kompetanse og omsorg. Jeg har alltid blitt møtt med ett smil og en følelse av å bli godt tatt vare på, samt at de er flinke til å forklare meg hva som skjer og de har vært lydhør ovenfor mine ønsker og tanker :happy:
 
Vi starter IVF i Tromsø snart, skal på forsamtale 18. Juni og jeg lurer på om dere er fornøyd? Noe jeg burde ta med meg av erfaringene deres? Evt burde vi bruke privat? Hjelp :D

hei :) jeg/vi har absolutt ingenting negativt å si om dem. Men en ting har jeg lært, at spørr man ikke tydelig om ting der å kommer med ønsker, skjer det heller ingenting med ønskene :p mtp medisineringer, beroligende ved uttak eller andre ting. Vi hiver oss på igjen til høsten vi etter en pause :)
 
V

Vet ikke helt hva jeg skal si.. de tok oss inn også viser det seg at jeg på nytt må begynne med letrozol og det styret der :-( fikk beskjed om å prøve selv til utpå høsten før vi tok kontakt for å begynne med letrozol. Syntes det er veldig merkelig da vi har prøvd i tre år..
Hvis dere har råd: prøv et privat forsøk i ventetiden?
 
Back
Topp