Ivara

*Bobbo*

Forumet er livet
Masse masse lykke til med uttaket imorra. [:)][:)][:)]

Satt akkuratt å laga en tråd jeg også, så slenger meg bare med her! [:D]

MASSE MASSE LYKKE TIL VENNEN! Dette går deres vei! [:)][:)]

Denne må jeg hive meg på [;)] Lykke til i morgen Ivara, måtte de få ut alle gulleggene du har samlet på en stund nå [;)] Oppdatering forventes så fort du er ferdig [8D]

kjempe masse lykke til

ORIGINAL: *Bobbo*

Masse masse lykke til med uttaket imorra. [:)][:)][:)]

masse lykke til.......snart er du ruger

Nå skal gullegget ut! [:)][:)][:)]

Lykke til[:D] Dette kommer til å gå bra snuppa[:D]

Lykke til i morgen snuppa,dette blir spennendes[:)]
Denne gangen skal det bare gå bra[;)]

ORIGINAL: Nesing

Her krysses fingre og tær hardt for at du får ut mange, flotte egg i morgen, Ivara! Nå skal det gå bra på alle måter. Lykke til i morgen, vennen! [:)][:)]

Lykke til, jeg er så spent!!! You go girl!!!
[:)]

ORIGINAL: Tøysa

Nå skal gullegget ut! [:)][:)][:)]

I dag kommer jeg til å sitte klistret til skjermen, helt til du oppdaterer hvordan det har gått [;)] Heia heia heia! Lykke til med innhøstingen [;)]

Kjempe masse lykke til[:)]
Er spendt på oppdatering..

Veldig spent på å høre fra deg! [:)] Får nok ikke sjekka før sent i kveld, siden jeg setter meg på bussen og reiser hjem etter innsetting i dag. Krysser alt som krysses kan for at det går din vei nå, Ivara! [:)][:)][:)] Mange positive tanker til deg!

Føler meg ikk helt trygg på innsetting selv. Sov litt dårlig i natt, luft i magen og litt smerter i magen. Føler jeg må fortelle dem det, selv om jeg av og til er litt frista til å smile og si at formen er veldig fin... [:)] Har jo såååå lyst til å bli ruger i dag! Men har jo selvsagt ikke lyst til å bli syk, så de får ta valget for meg denne gangen også.

Vi tastes! [:)]

Back
Topp