T t.t.h. Elsker forumet 9 Aug 2009 #1 bare 3 dager til du skal på ul[:D][:D][:D]vil bare ønske deg kjempe masse lykke til[:)][:)][:)]dette skal gå bra
bare 3 dager til du skal på ul[:D][:D][:D]vil bare ønske deg kjempe masse lykke til[:)][:)][:)]dette skal gå bra
fruit Gift med forumet 9 Aug 2009 #2 Dette går veien for snuppa vår! Heier på deg vet du!! Stoooor lykketil klem!
*Bobbo* Forumet er livet 9 Aug 2009 #4 ORIGINAL: fruit Dette går veien for snuppa vår! Heier på deg vet du!! Stoooor lykketil klem! Signerer.
ORIGINAL: fruit Dette går veien for snuppa vår! Heier på deg vet du!! Stoooor lykketil klem! Signerer.
M [miss] Forumet er livet 9 Aug 2009 #5 ORIGINAL: *Bobbo* ORIGINAL: fruit Dette går veien for snuppa vår! Heier på deg vet du!! Stoooor lykketil klem! Signerer.
ORIGINAL: *Bobbo* ORIGINAL: fruit Dette går veien for snuppa vår! Heier på deg vet du!! Stoooor lykketil klem! Signerer.
VilSåGjerne Forumet er livet 9 Aug 2009 #7 masse masse masse lykke til vennen[:D]vi heier på deg vett du[:D]
Lille Mille Gift med forumet 10 Aug 2009 #9 Selvsagt skal det komme gode nyheter nå Ivara [;)] Dette skal bli bra det her [;)]
Lille Mille Gift med forumet 11 Aug 2009 #11 Lykke, lykke, lykke til i morgen Ivara! [:D] Gleder meg til å høre gode nyheter fra deg i morgen [;)]
Lykke, lykke, lykke til i morgen Ivara! [:D] Gleder meg til å høre gode nyheter fra deg i morgen [;)]
*Bobbo* Forumet er livet 11 Aug 2009 #12 ORIGINAL: Lille Mille Lykke, lykke, lykke til i morgen Ivara! [:D] Gleder meg til å høre gode nyheter fra deg i morgen [;)]
ORIGINAL: Lille Mille Lykke, lykke, lykke til i morgen Ivara! [:D] Gleder meg til å høre gode nyheter fra deg i morgen [;)]
*Bobbo* Forumet er livet 12 Aug 2009 #15 ORIGINAL: Serene ååååå hva har de sagt? håper på gode nyheter nå [:D] Signerer.
fruit Gift med forumet 12 Aug 2009 #16 ORIGINAL: *Bobbo* ORIGINAL: Serene ååååå hva har de sagt? håper på gode nyheter nå [:D] Signerer. Sign! NÅ må det gå deres vei vennen!
ORIGINAL: *Bobbo* ORIGINAL: Serene ååååå hva har de sagt? håper på gode nyheter nå [:D] Signerer. Sign! NÅ må det gå deres vei vennen!
Lille Mille Gift med forumet 12 Aug 2009 #17 Tror vi alle her er spentere enn spentest Ivara [;)] Håper alt har gått bra..? Hva skjeeeer' a ? [;)]
Tror vi alle her er spentere enn spentest Ivara [;)] Håper alt har gått bra..? Hva skjeeeer' a ? [;)]
M [miss] Forumet er livet 12 Aug 2009 #18 ORIGINAL: Lille Mille Tror vi alle her er spentere enn spentest Ivara [;)] Håper alt har gått bra..? Hva skjeeeer' a ? [;)] [:D][:D]
ORIGINAL: Lille Mille Tror vi alle her er spentere enn spentest Ivara [;)] Håper alt har gått bra..? Hva skjeeeer' a ? [;)] [:D][:D]