It's the best!!

ingvil_

Glad i forumet
Må bare skryte av nyevogna vår!!!!![:)] er en teutonia spirit s3 2007 modell! (er som den på bildet bare at vi har mørkeblå!)

Den er bare så suuper å trille og enkel å legge sammen! Får den inni bilen uten å ta av hjul, sportsdel osv som vi måtte på bassonvogna som vi hadde før![:)] Har snuppa mot meg enda da, men med tid og stunder får hun sitte fremover. Kjøpte softbag i samme slengen så vi kan bruke den til nestemann! Kan i allefall si allerede at jeg aldri skal ha ei vogn uten svingbart framhjul igjen![:D]

Så stilig. Var den dyr? Grattis med ny vogn[:D]

ORIGINAL: Mammatiladrian

Så stilig. Var den dyr? Grattis med ny vogn[:D]

Det ble 6600 med softbag!  Så på billigere sportsvogner også, men tror det er VELDIG stor forskjell i kvalitet! Pluss at mange av de er så opne. Denne er god kalesje på og det trenger jeg her jeg bor![;)]

ORIGINAL: dÅllface©

hva kosta den?

Skal ha ny trille til sommern og denne var egentlig litt tøff... selv om jeg egentlig ikke liker trehjulinger [8|]

hadde firehjulig før men angrer ikke ett sekund på at jeg bytta. Denne har også veldig god vektfordeling så det er stabil og god!

Stillig vogn,grattis[;)][;)]

ORIGINAL: ophelia

Kjempefin vogn!

Har en slik vogn jeg oxo, bare det er en 2006 modell. Er veldig fornøyd med den, men lurer på å selge den. Kjøpte den egentlig til mini i magen, men er jo leeeenge til den trenger sportsvogn [:)]

ORIGINAL: nina

Har en slik vogn jeg oxo, bare det er en 2006 modell. Er veldig fornøyd med den, men lurer på å selge den. Kjøpte den egentlig til mini i magen, men er jo leeeenge til den trenger sportsvogn [:)]

kjøp en bag da![:D] det jeg har gjort slik jeg kan bruke den til nestemann også!!

Back
Topp