Finner ikke utav det, men regner med jeg har nok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står ikke nederst når jeg følger denne oppskriften. Går ut i fra at jeg har nok!Nå som vi først starter, så tenker jeg at alle som vet at de har nok innlegg skriver det her, så jeg slipper å fylle innboksen. Så får heller de som blir klare etterhvert sende meg en pm da.
Det vil si, sjekk at dere har nok innlegg før dere skriver her. Det sjekker man ved å velge "søk i forumet" oppe i den lyseblå menyen. Der skriver dere først inn nicket deres, før dere går inn på rullemenyen og huker bort "hele forumet", og huker av "juli 2017". Når dere får søkeresultatet ruller dere helt ned på siden der det står f.eks "1-20 av 69 innlegg", da har dere totalt 69 innlegg på juli17.
Minner på at kravene er å ha vært medlem i 30 dager, skrevet minst 50 innlegg på det åpne terminforumet, og stå oppført på terminlisten Btw, for å stå på terminlisten må dere ha et nick, ikke brukernummeret dere automatisk får når dere melder dere inn her
Jeg sliter mye med kvalme, men skal prøve å ordne ting så raskt jeg klarer, vis meg gjerne litt tålmodighet
Du har 20 innlegg på juli, så stå på ikveld så er du derJeg får det heller ikke til
Du mangler kun tre innlegg, så det fikser du fortJeg fikk ikke til å finne ut hvor mange innlegg jeg har. (Forstod ikke forklaringen) jeg vil gjerne være med i julibaluba
Du har allerede 41, så det er bare et øyeblikk til du har nokSå bra! Gleder meg til jeg har skrevet mange nok innlegg og har hengt lenge nok på forumet, til at jeg får være med jeg også
Du har 22 innlegg. Du må bruke nettleseren for å finne ut av detJeg finner ikke ut av det. Men jeg vil gjerne bli med også ☺
du har 34 innlegg, så snart nokJeg er litt usikker på om jeg oppfyller kravene, og får ikke sjekka på mobilen:/
Du har ikke nok innlegg enda, men det fikser du nok fort, du har 44Jeg oppfyller kravene og blir med videre
Du får det ikke til fordi du gjør det feil, du følger ikke min forklaring. Du har skrevet inn navnet ditt i søkefeltet oppe til høyre. Jeg ba dere bruke valget som heter "søk i forumet", det finner du oppe mot venstre, i den lyseblå menyen. Så finner du lettere frem en annen gang Men såvidt jeg vet må du bruke nettleser for å finne det, men det går veldig fint an å bruke nettleser på mobil.Står ikke nederst når jeg følger denne oppskriften. Går ut i fra at jeg har nok!