It's on! Julibaluba in the making!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå som vi først starter, så tenker jeg at alle som vet at de har nok innlegg skriver det her, så jeg slipper å fylle innboksen. Så får heller de som blir klare etterhvert sende meg en pm da.

Det vil si, sjekk at dere har nok innlegg før dere skriver her. Det sjekker man ved å velge "søk i forumet" oppe i den lyseblå menyen. Der skriver dere først inn nicket deres, før dere går inn på rullemenyen og huker bort "hele forumet", og huker av "juli 2017". Når dere får søkeresultatet ruller dere helt ned på siden der det står f.eks "1-20 av 69 innlegg", da har dere totalt 69 innlegg på juli17.

Minner på at kravene er å ha vært medlem i 30 dager, skrevet minst 50 innlegg på det åpne terminforumet, og stå oppført på terminlisten :) Btw, for å stå på terminlisten må dere ha et nick, ikke brukernummeret dere automatisk får når dere melder dere inn her :)

Jeg sliter mye med kvalme, men skal prøve å ordne ting så raskt jeg klarer, vis meg gjerne litt tålmodighet :)
Står ikke nederst når jeg følger denne oppskriften. Går ut i fra at jeg har nok!

Jeg oppfyller kravene :)

Jeg oppfyller snart kravene (håper jeg) står ikke på terminlisten, men bedt om å bli oppført nå. Ellers innenfor.

Jeg fikk ikke til å finne ut hvor mange innlegg jeg har. (Forstod ikke forklaringen) jeg vil gjerne være med i julibaluba
Du mangler kun tre innlegg, så det fikser du fort

Så bra! Gleder meg til jeg har skrevet mange nok innlegg og har hengt lenge nok på forumet, til at jeg får være med jeg også :hello2
Du har allerede 41, så det er bare et øyeblikk til du har nok :)

Står ikke nederst når jeg følger denne oppskriften. Går ut i fra at jeg har nok!
Du får det ikke til fordi du gjør det feil, du følger ikke min forklaring. Du har skrevet inn navnet ditt i søkefeltet oppe til høyre. Jeg ba dere bruke valget som heter "søk i forumet", det finner du oppe mot venstre, i den lyseblå menyen. Så finner du lettere frem en annen gang :) Men såvidt jeg vet må du bruke nettleser for å finne det, men det går veldig fint an å bruke nettleser på mobil.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp