It's on! Julibaluba in the making!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Nå som vi først starter, så tenker jeg at alle som vet at de har nok innlegg skriver det her, så jeg slipper å fylle innboksen. Så får heller de som blir klare etterhvert sende meg en pm da.

Det vil si, sjekk at dere har nok innlegg før dere skriver her. Det sjekker man ved å velge "søk i forumet" oppe i den lyseblå menyen. Der skriver dere først inn nicket deres, før dere går inn på rullemenyen og huker bort "hele forumet", og huker av "juli 2017". Når dere får søkeresultatet ruller dere helt ned på siden der det står f.eks "1-20 av 69 innlegg", da har dere totalt 69 innlegg på juli17.

Minner på at kravene er å ha vært medlem i 30 dager, skrevet minst 50 innlegg på det åpne terminforumet, og stå oppført på terminlisten :) Btw, for å stå på terminlisten må dere ha et nick, ikke brukernummeret dere automatisk får når dere melder dere inn her :)

Jeg sliter mye med kvalme, men skal prøve å ordne ting så raskt jeg klarer, vis meg gjerne litt tålmodighet :)

Du er såååå flink som ordner å tar tak i dette,skal ha all ære for det:)
Jeg har oppfylt alle kravene:)

Jeg finner at jeg har svart på 48 topics, og vet jeg har mer enn ett innlegg i flere av dem, så jeg vil være med :)

Skjønte ikke hvordan man finner ut antall innlegg. På min app får man ikke opp noe alternativ med å huke av noe som helst

Jeg fikk ikke til å finne ut hvor mange innlegg jeg har. (Forstod ikke forklaringen) jeg vil gjerne være med i julibaluba

Så bra! Gleder meg til jeg har skrevet mange nok innlegg og har hengt lenge nok på forumet, til at jeg får være med jeg også :hello2

Jeg har nok og vil gjerne være med! :)

Skjønte ikke hvordan man finner ut antall innlegg. På min app får man ikke opp noe alternativ med å huke av noe som helst
Jeg får det heller ikke til
Jeg fikk ikke til å finne ut hvor mange innlegg jeg har. (Forstod ikke forklaringen) jeg vil gjerne være med i julibaluba

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1
Gå inn på denne (bruk nettleser på mobilen evt).
Søk på ditt brukernavn, og pass på at du ikke velger "hele forumet" men kun juli 2017.

Gjelder de 30 dagene på juli gruppen spesielt, eller forumet generelt? Hvis det siste, oppfyller jeg kravet også ;)

Jeg oppfyller også kravene, så lenge underforumet i juli 2017(dagbøker) også teller :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp