Its alive :)

Fiduz

Glad i forumet
Da var jeg hjemme fra tidlig ultralyd og det gikk kjempebra :) en liiiten reke med et hjerte som slo 160bpm.
Ble målt til å være 8+2 i dag som stemmer bra med menstermin (8+3). Tror fosteret var 13mm.
Nå kan jeg nyyyyte rugetia (og kvalmen..)

:)

Så kjekt :)

Gratulerer!:)

Grattis! Så deilig. Har gjort akkurat det samme som deg I dag :Heartred
Er så deilig å få det bekreftet på ordentlig!

Herlig :D 160 er jo "jentehjerteslag" vet ikke om hjertet slår fortere nå enn litt senere, men husker at jenta mi sitt hjerte slo fortere enn gutten min da de lå i magen ;)

Så flott :-) Fantastisk å høre hjertelyd <3

Herlig :D 160 er jo "jentehjerteslag" vet ikke om hjertet slår fortere nå enn litt senere, men husker at jenta mi sitt hjerte slo fortere enn gutten min da de lå i magen ;)
Tror faktisk jenta mi og hadde rundt 160 når jeg var på tidlig ultralyd med hun :) jeg er mye kvalmere denne gangen enn sist, så tenkte det gjerne var gutt. Blir spennende :)

Tror faktisk jenta mi og hadde rundt 160 når jeg var på tidlig ultralyd med hun :) jeg er mye kvalmere denne gangen enn sist, så tenkte det gjerne var gutt. Blir spennende :)
Ja det blir spennende :) Jeg var mye kvalmere med jenta å er like kvalm nå som jeg var med jenta mi så er veldig spent på første kontroll med hjertelyd :D

Back
Topp