It's a ....

Bellie

Glad i forumet
Buddhababy
Akkurat hjem fra ul her, men mini ville ikke vise oss kjønnet sitt gitt! Satt i yogastilling og nektet å bevege på bena, søte lille! Så herved går babyn under navnet lille buddha! 
Var heldigvis frisk og fin, så vi er lykkelige!!

Grattis med BUDDHA !!
Buddha`er er nyyydelige

Så morsomt med Buddha-stilling. En liten luring allerede[;)]

ORIGINAL: metro

ORIGINAL: BlueDome

Grattis med BUDDHA !!
Buddha`er er nyyydelige

Gratulerer! Vi også sleit litt med akkurat det, jordor gav seg ikke før hun fant ut kjønnet, så jeg hoppet og sprettet rundt slik at jenta skulle snu på seg. :-D

ORIGINAL: metro

[:)][:)]

Gratulerer med en frisk baby:) Var på UL i går, ville veldig gjerne vite kjønn og få bilder, men kjønn klarte ikke legen eller studenten og finne, ikke klarte de og ta noen fine bilder heller så ble rett og slett veldig skuffet.. Vet jo jeg ikke burde være det i det hele tatt, men når en er så innstilt på å få vite blir man litt satt ut. Så furten som jeg ble gikk jeg og klippet av meg over halvparten av håret og ble kjempe fornøyd og humøret var på topp igjen:) Så i dag skal jeg ringe rundt og høre om det er noen ledige timer hos de som tar privat UL:) Syntes det er alt for spennende å ikke vite:)

Herlig!!! [:D]
Gratulerer med lille Buddah!

ORIGINAL: BlueDome

Grattis med BUDDHA !!
Buddha`er er nyyydelige

Hehe! Kjekt at alt var bra!!!

ORIGINAL: smuule

Gratulerer med en frisk baby:) Var på UL i går, ville veldig gjerne vite kjønn og få bilder, men kjønn klarte ikke legen eller studenten og finne, ikke klarte de og ta noen fine bilder heller så ble rett og slett veldig skuffet.. Vet jo jeg ikke burde være det i det hele tatt, men når en er så innstilt på å få vite blir man litt satt ut. Så furten som jeg ble gikk jeg og klippet av meg over halvparten av håret og ble kjempe fornøyd og humøret var på topp igjen:) Så i dag skal jeg ringe rundt og høre om det er noen ledige timer hos de som tar privat UL:) Syntes det er alt for spennende å ikke vite:)

Var både lege og student til meg også.. Og hun sa at det ikke var ofte hun ga opp, men hun mente at lille var sta! [;)] Usikker på om det blir privat på oss.. Syntes plutselig det var litt koselig å ikke vite.. [:)]

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen, dagen har rett og slett vært super [:D][:D]

Back
Topp