It's a boy!

Hihi sonn hadde vi det også. Jeg var så sikker på jente. Så viste det seg å være en gutt. Jeg brukte faktisk noen dager å omstille meg altså. Ble litt sjokkert. Men veldig glad!!! :)

Så herlig :) gratulerer med gutt :)

Så kjekt. :) gratulerer..

Gratulerer med gutten:)

Gratulerer så masse med en liten prins :)

Så morsomt! :)

Litt glad jeg ikke har noen magefølelse ennå, og at vi alle er innstilt på at det kan være hvem som helst der inne i magen! Forrige gang ønsket både pappen og storesøster seg jente, men nå er vi åpne for alt. :-)
Storesøster spurte om vi har tenkt på navn osv, men vi har vært for sjokkert til å tenke annet enn at vi skal ha enda ett barn! Ti hi! Så tror nok vi får den latter - gråte følelsen vi også, uansett hva det blir! :)

Håper dere ikke hadde kjøpt inn altfor mye i en farge da, og at dere klarer å innstille dere på at gutten deres kommer!
Dere får tenke på guttenavn, titte på gutteklær osv, så kommer nok den følelsen snikende etterhvert! :)

Gratulerer så masse med gutt :D

Gratulerer med en gutt <3 Det var likedan her også, hadde skikkelig jentefølelse, og ønsket meg faktisk mest en jente (hvis man har lov å si det...?), men så viste det seg at det er en liten gutt vi venter! Ble kjempeglad fordi om, og fra da av har jeg bare ønsker meg en gutt ;-)

Så morsomt! :)

Litt glad jeg ikke har noen magefølelse ennå, og at vi alle er innstilt på at det kan være hvem som helst der inne i magen! Forrige gang ønsket både pappen og storesøster seg jente, men nå er vi åpne for alt. :-)
Storesøster spurte om vi har tenkt på navn osv, men vi har vært for sjokkert til å tenke annet enn at vi skal ha enda ett barn! Ti hi! Så tror nok vi får den latter - gråte følelsen vi også, uansett hva det blir! :)

Håper dere ikke hadde kjøpt inn altfor mye i en farge da, og at dere klarer å innstille dere på at gutten deres kommer!
Dere får tenke på guttenavn, titte på gutteklær osv, så kommer nok den følelsen snikende etterhvert! :)
Er litt omstilling ja:) har ikke handlet noe enda bare sett, så det blir ikke noe problem og navn gleder jeg meg til å fundere litt på:)

Back
Topp