iTelefonspilltips

Guldehinn

Glad i forumet
Til de som har iPhone og trenger noe å gjøre på mens de sitter og trykker på F5 her inne:
Prøv Pocket Frogs! Det er SÅ artig! ...og så trenger jeg flere venner der inne. Selvsagt [;)]

ok... da har jeg lagt det inn men skjønner ikke bæret enda...

ORIGINAL: Wenkem

ok... da har jeg lagt det inn men skjønner ikke bæret enda...

Hva er nicket ditt? Jeg kan legge deg til nemlig hvis du vil! Og se her: http://sell-stuff-online.com/2010/09/24/pocket-frogs-breeding-pairs-guide/
litt nyttige tips og sånn :)

wenkem ;) baaare legg meg til :D

Åssen spill er dette? [:)] Itelefonspilling er en nødvendighet [;)]

ORIGINAL: Wenkem

wenkem ;) baaare legg meg til :D

Nå har jeg sendt deg en gul frosk med to røde prikker på - den må du lage syv til av, da får du masse xp-poeng - for det er en sånn der oppgave du kan løse og få masse poenger av [:)]

ORIGINAL: MariaR83

Åssen spill er dette? [:)] Itelefonspilling er en nødvendighet [;)]

Froskeoppdrett! Veldig artig altså - må prøves!

Nå hopper det en grønn og en brun frosk rundt på phonen min, men vet ikke om jeg skjønner så mye ut av det ennå [8D] Nicket mitt er iallefall det samme som her mariar83 [;)] Legg meg til daaaaa [:D]

Nå hopper det en grønn og en brun frosk rundt på phonen min, men vet ikke om jeg skjønner så mye ut av det ennå [8D] Nicket mitt er iallefall det samme som her mariar83 [;)] Legg meg til daaaaa [:D]

Nå har jeg sendt deg en frosk som du kan selge :) bare vent det blir veldig artig altså! Nå må du temme de du har og så må du legge egg med dem --- huhuu, masse frosker kommer snart!

ORIGINAL: fru_vann123

Nå har jeg sendt deg en frosk som du kan selge :) bare vent det blir veldig artig altså! Nå må du temme de du har og så må du legge egg med dem --- huhuu, masse frosker kommer snart!

Er det du som har sendt en rød frosk med to blå prikker på? Jeg får ikke til å trykke send, og det andre alternativet er "decline" (som jeg vet betyr avslå? men i følge google oversetter betyr nedgang...hmm) Skal jeg likevel trykke på den røde "farlige" knappen? Er redd for å miste fine frosken jeg [8D]

men hvordan får jeg 7 tiiiiil??? djiiiizes er litt hekta alt!!! Og hvordan får jeg plass til alle froskene??? og hva gjør jeg med dem etterhvert??

Er det du som har sendt en rød frosk med to blå prikker på? Jeg får ikke til å trykke send, og det andre alternativet er "decline" (som jeg vet betyr avslå? men i følge google oversetter betyr nedgang...hmm) Skal jeg likevel trykke på den røde "farlige" knappen? Er redd for å miste fine frosken jeg [8D]

Nei det er en utfordring. Du må lage en sånn frosk, så kan du sende den inn. Frosken jeg sendte deg er i innboksen din :-)

Nei det er en utfordring. Du må lage en sånn frosk, så kan du sende den inn. Frosken jeg sendte deg er i innboksen din :-)

Ah ja da så![:D] Da får jeg vente til alle de søte froskeynglingene er ferdige og se om en av de er en slik en. [8D] Ja den fant jeg, den har allerede jaktet på masse fluer i dammen + paret seg mange ganger, den er 100% lykkelig [;)]

Åååå, jeg savner spillet hukommelse på de gamle nokiamobilene... Om å gjøre å matche alle parene på kortest mulig tid. Var sovespillet mitt. Hehe... Men må vel finne et androidspill når jeg kommer så langt.

åh jeg vil og prøve! men jeg har ikke itelefon da! men en sånn htc androide tlf.. finnes det til den tlf og? (grunnen til at jeg spør er at det er maaaaange like apper til itelefonen som til androide tlf) Den er NESTEN like bra[:D][;)]

Slenger meg med! Camela6 heter jeg da. :)

Back
Topp