Italia

Sjasmin

Elsker forumet
Neste sommer skal vi på cruise utifra Venezia pga svigermor fyller 60. Når vi er tilbake i Venezia kunne mannen min og jeg tenke oss å tilbringe 1-2 uker i Italia med snuppa. Leie bil, kjøre litt rundt kanskje være en uke på et badested.

Noen tips? Steder å besøke? steder å se/bo?

Hypp på Toscana og Pompei iallefall.

Jeg elsket virkelig Milano - den gamle / lokale delen av byen. Men det blir kanskje veldig feil sted for dere.

Mannen din hadde nok likt er besøk på Maranello[:D]

ORIGINAL: VR

Jeg elsket virkelig Milano - den gamle / lokale delen av byen. Men det blir kanskje veldig feil sted for dere.

Vært i Milano to ganger faktisk[:)]

Maranello?

ORIGINAL: Sjasmin

Vært i Milano to ganger faktisk[:)]

Maranello?

Maranello er hjembyen til Ferrari. Et lite sted, man kan få fabrikktur og lignende. Drømmested for alle menn:)

Er ikke Milano herlig? Maten er kjempegod (sånn utenfor turistsentrum, iallefall), folk er kjempehyggelige og du blir invitert med på alt mulig med folk du såvidt har møtt. Elsker:)

ORIGINAL: Fleur

Vi var i en badeby som het Bibione utenfor Venezia da jeg var fjortis.

hehe...jeg også![:)]

ORIGINAL: theolin

ORIGINAL: Fleur

Vi var i en badeby som het Bibione utenfor Venezia da jeg var fjortis.

hehe...jeg også![:)]

Haha, så kult [:)][:)] Når var du fjortis? [8D] Tror kanskje det var da jeg var seksten eller noe (er 28 nuh). Husker helst at det var fine dansker der [8D][8D] og at vi bodde på et hotell på stranda der det var sånn underholdning der de som jobba der kledde seg ut i gule klær og underholdt [8D][8D]

Jeg har også vært i Milano, men synes ikke den byen er så veldig barnevennlig

Back
Topp