It works

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Noen som har prøvd det ?
Funket det eller funket det ikke?

Driver å prøver det nå. Strekk merkene har blitt mindre synlig. Har ikke brukt så mange, så blir spennende å se om den strammer opp magen

Jeg er veldig fornøyd, hadde gode resultater på mage før jeg ble gravid :) også brukt Definding gel mye, eksemen blir helt borte, samt brannsår, gnagsår, munnsår ogsånt forsvinner utrolig fort. Facial wrapen bruker jeg endel nå. Før måtte jeg smøre meg med ansiktskrem noen ganger hver dag. Nå holder det med ett par ganger I uka (da bruker jeg stretch mark som annsiktskrem)

Bruker mest defining gel. Da i ansiktet. Holder huden fuktet og mindre rød og sår. Bruker den mye på hendene.

Har ikke brukt ansikt wrappen på en stund. Kanskje på tide igjen :)

Tenker hovedsak på wrappen :)

Last edited:
Bruker mest defining gel. Da i ansiktet. Holder huden fuktet og mindre rød og sår. Bruker den mye på hendene.

Har ikke brukt ansikt wrappen på en stund. Kanskje på tide igjen :)
Hjelper den på kvisete hud også?

Driver å prøver det nå. Strekk merkene har blitt mindre synlig. Har ikke brukt så mange, så blir spennende å se om den strammer opp magen
Tenker hovedsak å prøve for å stramme opp magen.

Jeg er veldig fornøyd, hadde gode resultater på mage før jeg ble gravid :) også brukt Definding gel mye, eksemen blir helt borte, samt brannsår, gnagsår, munnsår ogsånt forsvinner utrolig fort. Facial wrapen bruker jeg endel nå. Før måtte jeg smøre meg med ansiktskrem noen ganger hver dag. Nå holder det med ett par ganger I uka (da bruker jeg stretch mark som annsiktskrem)
Definding gelen høres flott ut :)

Hjelper den på kvisete hud også?

Det mener jeg den skal gjøre. Jeg har ikke så mye kviser, men mye fet hud i t-sonen. Hjelper godt på det i hvertfall :)

Tar du ansikt wrappen ett par ganger i uka, og supplerer med hudserien, så vil jeg tro det vil hjelpe på kviser.

Back
Topp