Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelper den på kvisete hud også?Bruker mest defining gel. Da i ansiktet. Holder huden fuktet og mindre rød og sår. Bruker den mye på hendene.
Har ikke brukt ansikt wrappen på en stund. Kanskje på tide igjen![]()
Tenker hovedsak å prøve for å stramme opp magen.Driver å prøver det nå. Strekk merkene har blitt mindre synlig. Har ikke brukt så mange, så blir spennende å se om den strammer opp magen
Definding gelen høres flott utJeg er veldig fornøyd, hadde gode resultater på mage før jeg ble gravidogså brukt Definding gel mye, eksemen blir helt borte, samt brannsår, gnagsår, munnsår ogsånt forsvinner utrolig fort. Facial wrapen bruker jeg endel nå. Før måtte jeg smøre meg med ansiktskrem noen ganger hver dag. Nå holder det med ett par ganger I uka (da bruker jeg stretch mark som annsiktskrem)
Den har også en oppstrammende effekt, kan brukes på mellom wrapper på området for bedere og raskere resultatDefinding gelen høres flott ut![]()
Hjelper den på kvisete hud også?
Søk på ItWorks på Facebook, så kommer det opp mange som selger produkteneMulig jeg spør dumt nå, men Hvor får man kjøpt dette?
Søk på ItWorks på Facebook, så kommer det opp mange som selger produktene![]()