Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillu
Er dere midt i et brudd? Sånt er vanskelig....

ORIGINAL: Baby~K~
hehe..hva skal jeg si.. bruddet har vel vart siden juni nå [&o]
han flyttet ut før hun ble født, men alt drøyer så. vi kommer liksom aldri videre [:(]
eier fortsatt hus sammen og skal jo fungere sammen for at han skal treffe snuppa.
så fungerer vi FOR godt da, også blir det så vondt når man oppdager at man trives så godt sammen.
for jeg kan virkelig ikke være sammen med han! [:(]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*
uff, skjønne du[&o] Får helt vondt av deg!
Hjernen, og hjertet opererer som oftest for seg selv, så det er kjiiiipt, og her er det bare tiden som hjelper. Hva med å ta deg en tur på byen,vrikke litt løs, og flørte? (onenightstand) så setter du igang andre følelser, og jah, kåthet i kroppen[:)] kleeeeem
ORIGINAL: Storetroll
stakkars deg!
har han ikke vært helt snill....?
forstår hvordan du har det, har hatt en sånn type selv engang, og det eneste som hjalp var å reise fra ham selv om det var hjerteskjærende! men etter en stund gikk det opp for meg at jeg kunne ikke gjort noe mer riktig enn det..
hvis du VET innerst inne hva som er det riktige, selv om du slett ikke føler at du har noe lyst, så MÅ du følge hjertet ditt. ingen fortjener å leve i et forhold man har det jævlig i...
jeg kjenner deg ikke, men sender deg en klem likevel
håper du finner ut av dette.
ORIGINAL: Baby~K~
hehe..hva skal jeg si.. bruddet har vel vart siden juni nå [&o]
han flyttet ut før hun ble født, men alt drøyer så. vi kommer liksom aldri videre [:(]
eier fortsatt hus sammen og skal jo fungere sammen for at han skal treffe snuppa.
så fungerer vi FOR godt da, også blir det så vondt når man oppdager at man trives så godt sammen.
for jeg kan virkelig ikke være sammen med han! [:(]
Jeg tror nok du gjør det riktige, selv om jeg kan forstå at det er vanskelig...MEN det jeg alltid trøster meg selv med er at en vakker dag så kommer dette til å ordne seg og da har du sikkert helt andre problemer også...[:)] Alt går jo over..Bare vær sterk og ta godt vare på deg selv og snuppa!
STOOOOOR KLEM