MaggieMay
Flørter med forumet
Altså.. føler jeg lever i en eneste stor kinofilm hver eneste natt. Den ene er mer bisarr enn den andre. Jeg drømmer mye til vanlig, men fra jeg ble gravid har bare drømmene tatt helt av!! I natt drømte jeg om klovnen i IT (selvom jeg aldri har sett filmen) og att jeg fødte en jentebaby (sånn typ 6 mnd stor baby). Spennende å legge seg hver kveld, men også litt skremmende 
Flere som ikke trenger å bruker penger på kino fortiden?

Flere som ikke trenger å bruker penger på kino fortiden?
har våkna noen ganger og tenkt hva i huleste er det som skjer i underbevisstheten min om dagen

bare sånn "nei du er jo heeelt på jordet, så bare gjør sånn her ja se der ja, det blir jente det det man jo LETT" haha hærregud...
Altså.. det er jo faktisk helt sykt hvordan hjernen bare «yeah, lets make some madness»... Husker det var mitt første «symptom» i mitt første svangerskap. Begynte å drømme sånn helt sære og syke drømmer. Og det var ikke mange dagene etter eggløsning heller. Litt gøy men også litt stress å ha så livaktige drømmer som av og til er helt sinnsyk. Lurer på om jeg kunne solgt noen av drømmene mine til noen filmskapere