IT filmen og jentebaby

MaggieMay

Flørter med forumet
Altså.. føler jeg lever i en eneste stor kinofilm hver eneste natt. Den ene er mer bisarr enn den andre. Jeg drømmer mye til vanlig, men fra jeg ble gravid har bare drømmene tatt helt av!! I natt drømte jeg om klovnen i IT (selvom jeg aldri har sett filmen) og att jeg fødte en jentebaby (sånn typ 6 mnd stor baby). Spennende å legge seg hver kveld, men også litt skremmende :woot:

Flere som ikke trenger å bruker penger på kino fortiden?:D

Jeg og drømmer mye rart og skummelt. Våkner også ganske ofte. Men glemmer ofte detaljene når jeg våkner om morgningen :D

Nei trenger ikke det jeg heller og den ene drømmen er mer utrolig enn den andre:hilarious: har våkna noen ganger og tenkt hva i huleste er det som skjer i underbevisstheten min om dagen

Her og er det helt syke drømmer :p blir svett og sliten av disse drømmene.

Du er ikke alene om det. Drømmer utrolig mye rart om nettene for tiden, det begynte allerede i uke 3 eller 4 tror jeg. Vanligvis bruker jeg ikke å huske, men nå i svangerskapet har det blitt hver natt :hilarious:

Haha jeg drømte også at det blir jente. Da var det sånn at jordmor slet med å se det på ul, så jeg bare tok over hele ul-apparatet og var liksom dritgod til å bekrefte kjønn :laughing021 bare sånn "nei du er jo heeelt på jordet, så bare gjør sånn her ja se der ja, det blir jente det det man jo LETT" haha hærregud...

Ellers drømmer jeg mange stressdrømmer. F. Eks. At hagen og huset er fullt av ulver og leoparder, og at jeg må søke tilflukt på en stor sjark der man måtte fordele seg ikke utfra vekt, men psykisk stabilitet:laughing021 hunger games feeling over hele greia... Var likt sist jeg gikk gravid også, mye mareritt, stress, baby, og veldig livaktige drømmer.

:laughing014
Haha jeg drømte også at det blir jente. Da var det sånn at jordmor slet med å se det på ul, så jeg bare tok over hele ul-apparatet og var liksom dritgod til å bekrefte kjønn :laughing021 bare sånn "nei du er jo heeelt på jordet, så bare gjør sånn her ja se der ja, det blir jente det det man jo LETT" haha hærregud...

Ellers drømmer jeg mange stressdrømmer. F. Eks. At hagen og huset er fullt av ulver og leoparder, og at jeg må søke tilflukt på en stor sjark der man måtte fordele seg ikke utfra vekt, men psykisk stabilitet:laughing021 hunger games feeling over hele greia... Var likt sist jeg gikk gravid også, mye mareritt, stress, baby, og veldig livaktige drømmer.

Hahahah:laughing002 Altså.. det er jo faktisk helt sykt hvordan hjernen bare «yeah, lets make some madness»... Husker det var mitt første «symptom» i mitt første svangerskap. Begynte å drømme sånn helt sære og syke drømmer. Og det var ikke mange dagene etter eggløsning heller. Litt gøy men også litt stress å ha så livaktige drømmer som av og til er helt sinnsyk. Lurer på om jeg kunne solgt noen av drømmene mine til noen filmskapere:bored:

Back
Topp