It´s a boy :)

Gratulerer så mye!! Veldig moro :-) Vi var også på ultralyd igår og fikk se en gutt! Helt spesielt og jeg ble litt forelsket. Utrolig hvor perfekte de er allerede!

Gratulerer så mye!! Veldig moro :) Vi var også på ultralyd igår og fikk se en gutt! Helt spesielt og jeg ble litt forelsket. Utrolig hvor perfekte de er allerede!
Det er så mursomt at alle som jeg kjenner skal få gutt: )2015 er et bra gutteår tror jeg :Heartblue Og gratulerer til deg også :)

Tusen takk :-) Vi har en jente fra før og hun var sikker på at hun skulle få lillebror ;-)

Herlig! Skal på OUL om 18 dager, å venter mest sannsynlig en gutt. Han som tok tidlig UL mente det, så blir spennende å se ;) vi har ei jente fra før :D

Gratulerer :)Jeg er i uke 20 også :)Kjenner du noe liv?Jeg begynte å kjenne liv siden i går :)Han er ganske aktiv tror jeg :)Det kjennes ut som det flyr noen sommerfugler inni meg :Heartblue
Har kjent litt siden tidlig i uke 18.. Men jeg har morkaken på fremveggen, så bevegelsene er ikke så kraftige ennå:) Kjenner det kun hvis jeg ligger helt stille i sofaen.. Fikk kjenne noen saftige spark forrige søndag, og da var det sånn at pappaen kunne kjenne de også! Men de har ikke vært så kraftige siden:) Jeg synes det kjennes ut som en boble som sprekker, eller en forsiktig finger som dulter fra innsiden:p

Jeg er også i uke 20 og har morkaka i front, men kjenner ham hver dag. På ultralyden sparket han godt fra seg i blæra mi ;-)

Back
Topp