istid..

Sarah

Elsker forumet
Nå som det går mot sommer er det jo is tid. I dag fikk jeg ny favoritt is, dvs boks is. Dream youghert is med mint og sjokolade.. Kunne sikkert ha spist opp boksen helt alene.. Når det gjelder is på pinne ol. så er det nok snieckers isen som er favoritten i år, i fjor var det royal trippel (3 forskjellige sjokoladelag..)

Hva er deres favoritter i is disken jenter??[:D]

tenkte filmen istid jeg nå[:D][:D][:D]

hihi levende lys, det kan jeg godt forstå.. misvisende heading kanskje??[:D][:)][:D][;)]

ren sjokoladeis altså? Hmm.. nei, det må isåfall være vanilje med sjokobiter, eller pistasje med sjokobiter (begge fra sørlands is[:)]) .. nam nam..

ORIGINAL: *Levende Lys*

eg og

ORIGINAL: Hope

eg og

den filmen er jo bare helt rå[:D]

eg og

Enig! Syns Dagfinn Lyngbø er helt rå i den eg[:D]

eg og

Enig! Syns Dagfinn Lyngbø er helt rå i den eg[:D]

drit rååååååååååå[:D]
*lurer på om jeg skal finne fram filmen og legge meg godt ned i sofaen og se på den*[:D]

jeg tenkte fryseforsøk jeg... enspora jeg?? aaaaldri i verden...
men kunne ikke huske å ha hørt at Sarah skulle i gang med det, så alt ble veldig ulogisk for meg.

men når det gjelder spørsmålet ditt: soft-is! da er det sommer i nord, når kioskene får soft-is igjen [:)]

ORIGINAL: dumidalia

jeg tenkte fryseforsøk jeg... enspora jeg?? aaaaldri i verden...
men kunne ikke huske å ha hørt at Sarah skulle i gang med det, så alt ble veldig ulogisk for meg.

men når det gjelder spørsmålet ditt: soft-is! da er det sommer i nord, når kioskene får soft-is igjen [:)]

døddsbra

*flirer av dumidalia* Så søt du er. Ingen kan si noe annet enn at du er fokusert [:D]

Soft is ja, det spiser jeg aldri, men skal det spises så synes jeg egentlig lakrisstrøssel er best [;)]

Is ja, solis synes jeg er godt da, og Sandwish og masse mer. Særlig hjememlaget Daimiskake da, nam nam.....og jeg lager bare isen til daimiskake også jeg nam nam...har laget andre hjemelaget is også, det er snaskends det. Men så må jeg heller ikke glemme softis, sandwish med flere , elsker is her, men sjokolade is liker jeg ikke - liker ikke brun is. Men Sørlandis med sjokolade biter er også en av favorittene.

Skjønner at sandwich er favoritten twianne, den nevnes 2 ganger.. hihihihhihhihihihihi....
Brun is er ikke favoritten min heller så det støtter jeg deg i. Solis; er det den med solbær inni? Den er ikke favoritt her i såfall, så den skal du få for deg selv.. thihi..

Har forresten smakt en hjemmlagd daimis kake og må si jeg syntes den var veldig god!!!!!!

ORIGINAL: Sarah

Skjønner at sandwich er favoritten twianne, den nevnes 2 ganger.. hihihihhihhihihihihi....
Brun is er ikke favoritten min heller så det støtter jeg deg i. Solis; er det den med solbær inni? Den er ikke favoritt her i såfall, så den skal du få for deg selv.. thihi..

Har forresten smakt en hjemmlagd daimis kake og må si jeg syntes den var veldig god!!!!!!

Svigermor lager en fantastisk Daim-is kake. Bare love it. [:)]

Back
Topp