Istid 3

namba

Forumet er livet
Er det bare meg eller er det den skumleste animerte filmen dere har sett også? Frida syntes den var skummel helt fra begynnelsen hun, så etter bare en liten stund ville hun ikke se mer. Etterhvert som jeg har sett mer av filmen selv så er jeg faktisk glad for at hun ikke fikk sett mer enn det hun gjorde. Hadde jeg vært liten ville jeg også syntes den var råskummel.[8|]

Trym har ikke sett den enda, men Monsters VS Aliens er mer skummel, den nekta Trym plent å se [8D] Han får helt noia når han ser den på bitikkene eller andre plasser. Jeg vil ikke se den mamma, sier han "Gummel" [8D]
Men vi selv har sett Istid 3 og syns ikke den var så skummel, men unger reagerer jo forskjellig og da [;)][:)]

Har sett Istid med de to største, men syns ikke det er en film for 3-åringer (ikke min 3-åring i alle fall)- det er en del skumle scener i den syns jeg også. De er jo ganske voldsomme også de største dinosaurene[&:]

ORIGINAL: Elimor

Har sett Istid med de to største, men syns ikke det er en film for 3-åringer (ikke min 3-åring i alle fall)- det er en del skumle scener i den syns jeg også. De er jo ganske voldsomme også de største dinosaurene[&:]

dinosaurene kommenterte morten også.. [&:] [:)]

ORIGINAL: Trillemor82

ORIGINAL: Elimor

dinosaurene kommenterte morten også.. [&:] [:)]

Særlig den største av de største - den syntes til og med jeg var skummel[&:] Var litt glad for at vi ikke valgte å se den i 3D da hadde jeg vel tissa på meg[8D]

Ja, de andre to er noe helt annet. Frida har sett Istid 1 og selv om hun bekymrer seg en del om hvordan det går med babyen i filmen så går det helt fint med litt betryggende ord. Men dinosaurene var skumle ja. Vi skrudde av filmen akkurat før vi fikk se de store.

Back
Topp