Isthabeth!!!!

*FruM*

Elsker forumet
Takket være deg tok jeg med litt om nasjonsbyggingen også!!

Så stilte jeg opp i bunadstakken min og sang en folkevise under norsk muntlig eksamen om folkediktning...

Jammen gikk det ikke så aller værst heller! :)

Sneik meg inn på Isthabeths tråd for å gratulere deg jeg! For en flott karakter!!!

Jeg er ikke Isthabeth, men en annen tilhenger av norskfaget, så jeg har fulgt med på trådene dine.

GRATULERER!!!!

Jeg er ikke isthabeth, men alikevel: GRATULERE!! så flink du er!!! Helt supert

Wow, gratulerer med knallbra resultat! :o)

Håå, gratulerer så masse!

JEG VISSTE DET! UT FRA DET DU SENDTE MEG I GÅR, OG MITT INNTRYKK AV DEG SÅ ANTOK JEG AT DU VILLE KLARE EN SEKSER!!!

Knallbra!

GRATULERER! ALL GRUNN TIL Å FEIRE! FLOTT! 

Jeg er glad på dine vegne, du er flink!

IsThaBeth skrev:
JEG VISSTE DET! UT FRA DET DU SENDTE MEG I GÅR, OG MITT INNTRYKK AV DEG SÅ ANTOK JEG AT DU VILLE KLARE EN SEKSER!!!

Knallbra!

Tro meg jeg skal ferie!!!
(første med å dra på jobb i dag, så må å bake kaker til to barnebursdager i helgen!!! :P)

Jeg fikk helt sjokk jeg!! HELT sjokk!!
Jeg spurte sensor; "Hæ? Er det du helt sikker?!?!"

Begynte å grine, også begynte læreren og grine, også sto plutselig sensor og gråt også! :P Haha!! Litt av et scene må jeg si!!

IsThaBeth skrev:

Knallbra!

Tro meg jeg skal feire!!!
(første med å dra på jobb i dag, så må å bake kaker til to barnebursdager i helgen!!! :P)

Jeg fikk helt sjokk jeg!! HELT sjokk!!
Jeg spurte sensor; "Hæ? Er det du helt sikker?!?!"

Begynte å grine, også begynte læreren og grine, også sto plutselig sensor og gråt også! :P Haha!! Litt av et scene må jeg si!!

Så flink du er! Gratulerer 

LilleSubi skrev:

Så flink du er! Gratulerer 

Skjønner godt dere gråt alle sammen. Jeg er også av den lettrørte typen, gråter av gode tentamener, gode framføringer, og eksamener. :D

Back
Topp