Iste!

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
No må eg få ein oppklaring en gang for alle:p er så mange som sier at det er koffein i. Og mange som sier det er... Så då lurer eg på: er det lov med Iste når mann er gravid?
 
Jeg tenker det er det samme som å drikke te og kaffe :) ikke overdrive drikkingen bare :)
 
Jeg tenker det er det samme som å drikke te og kaffe :) ikke overdrive drikkingen bare :)
Eg har holdt meg nesten helt unna siden det er så vandrivende i seg sjøl og pluss gravid blæren er det en dårlig idè;) men irriterende å ikkje vite det:p hehe
 
Jeg sendte faktisk MAIL til lipton for å høre! Det er ganske lite koffein i deres ferdig-iste (27 mg på 3 dl) det er baser på boksene dems som de selger i Sverige. Det er enda mindre i pulverposene deres!

MEN, i tine sin iste så er det ganske mye. Leste et sted at det kan sammenlignes med iskaffene deres, men nå husker jeg ikle hvor jeg leste det. Men hvis du skal drikke iste så drikk lipton!

Jeg hadde ganske dilla på iste og måtte få svar på dette! Skal se om jeg finner mailen fra lipton så kan jeg vise! :)
 
Det de svarte om pulverposene er at posene inneholder 10% teekstrakt og når man fyller dette med en liter vann vil det si under 1% te-ekstrakt.
Som igjen da blir bare 1% som faktisk er te..
 
å? har aldri tenkt på dette jeg! Har drikket massssse iste jeg ^^ namnam!
 
Vores tekniske afdeling har nu kommet tilbage til mig med njagtigt indhold af koffein i Lipton ice Tea:

250 ml frdiglavet ice tea indeholder 14,6 mg koaffein.

(Det var den danske forbrukeravdelingen som svarte!)

Og når du kan trygt drikke 200 mg koffein hver dag så betyr jo det at du nesten kan drikke over 3 liter iste om dagen :p
 
Vores tekniske afdeling har nu kommet tilbage til mig med njagtigt indhold af koffein i Lipton ice Tea:

250 ml frdiglavet ice tea indeholder 14,6 mg koaffein.

(Det var den danske forbrukeravdelingen som svarte!)

Og når du kan trygt drikke 200 mg koffein hver dag så betyr jo det at du nesten kan drikke over 3 liter iste om dagen :p

LOVELY! er som musikk i mine ører :)
 
Vores tekniske afdeling har nu kommet tilbage til mig med njagtigt indhold af koffein i Lipton ice Tea:

250 ml frdiglavet ice tea indeholder 14,6 mg koaffein.

(Det var den danske forbrukeravdelingen som svarte!)

Og når du kan trygt drikke 200 mg koffein hver dag så betyr jo det at du nesten kan drikke over 3 liter iste om dagen :p

Helt fantastisk! Då kan eg kjøpe med god sammvittighet:)
 
Jeg er helt hekta på iste :whacky011
 
Back
Topp