D denførste bøttefødte Glad i forumet 25 Nov 2009 #1 johuuuuuuuuuuuuuuuuuu filmen er henta å snart ferdig sett..[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Gregersen Forumet er livet 25 Nov 2009 #2 Adrianmann fikk den i flink gutt gave siden han opererte ut et par pinner i benet sitt i går [:)] Ligger på sofaen nå og koser seg [:)]
Adrianmann fikk den i flink gutt gave siden han opererte ut et par pinner i benet sitt i går [:)] Ligger på sofaen nå og koser seg [:)]
L Lois Lane Forumet er livet 25 Nov 2009 #3 ORIGINAL: Lille Lu Adrianmann fikk den i flink gutt gave siden han opererte ut et par pinner i benet sitt i går [:)] Ligger på sofaen nå og koser seg [:)] Ja da vil jeg påstå at det var vell fortjent. mine gutter har også fått den, men bare fordi egentlig....
ORIGINAL: Lille Lu Adrianmann fikk den i flink gutt gave siden han opererte ut et par pinner i benet sitt i går [:)] Ligger på sofaen nå og koser seg [:)] Ja da vil jeg påstå at det var vell fortjent. mine gutter har også fått den, men bare fordi egentlig....