Issues!

Maggaat

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Har dere noe dere ikke tåler nå i svangerskapet?

Jeg er skikkelig sensitiv for løse hår. Må gå med håret i strikk, helst i en dott eller flette, hele dagen. Finner jeg ett løst hår på meg blir jeg uber kvalm å spyr... Sleit med samme sist også. Er så frustrerende!!

Det samme skjer bare jeg ser ett løst hår på andre personer.

Heldigvis ikke. Får litt mer fnatt av brødsmuler enest.. Hadde jeg hatt ditt problem så hadde jeg ikke gjort annet enn å spy, for jeg røyter mye.

Pølser :/ Brekker meg bare av lukten.. Ganske rart, for jeg var veldig glad i det før jeg ble gravid.

kjøleskapet lukter pyton, hunde mat ble plutserlig kjempe ekkelt her om dagen! lukta var helt forferdelig :(

Min kollegas egentlig veldige gode liljekongvalparfyme er helt grusom! Og ordet "pankompanert" i en kiwireklame..

Heldigvis ikke. Får litt mer fnatt av brødsmuler enest.. Hadde jeg hatt ditt problem så hadde jeg ikke gjort annet enn å spy, for jeg røyter mye.

Er det som er problemet mitt, jeg røyter MYE!! Håper jeg slutter å røyte slik jeg gjorde sist svangerskap :p

Brødboksen er også noe jeg ikke takler lenger. Lukta av brød! Æsj! Bedre blire ikke når frøkna absolutt skal ha brød med leverpostei!

I dette øyeblikk sitter samboer å en kamerat å drekker kaffe på hver side av meg. Jeg dør!

Klarer ikke å ha smykker eller skjerf rundt halsen!

Min kollegas egentlig veldige gode liljekongvalparfyme er helt grusom! Og ordet "pankompanert" i en kiwireklame..

Jeg blir superirritert over den pankopanerte torsken og den pankopanerte seien og de pankopanerte torskenuggetsene i den utrolig irriterende Kiwi - reklamen! Enda mer irriterende er det at i den lokale Kiwibutikken så er all hvit fisk som ikke er frossen forbanna pankopanert. Jeg begynner å bli litt lei laks!

Pitabrød! Jeeez for en stank!

Jeg blir superirritert over den pankopanerte torsken og den pankopanerte seien og de pankopanerte torskenuggetsene i den utrolig irriterende Kiwi - reklamen! Enda mer irriterende er det at i den lokale Kiwibutikken så er all hvit fisk som ikke er frossen forbanna pankopanert. Jeg begynner å bli litt lei laks!

Vær glad du kan spise fisk :p takla ikke lukta av fisk sist gang å det sitter i enda. Smaken av fisk å. Æsj. Dette er 3 år sia. Å blei skikkelig ille nå:p så null fisk på meg. :p

Vær glad du kan spise fisk :p takla ikke lukta av fisk sist gang å det sitter i enda. Smaken av fisk å. Æsj. Dette er 3 år sia. Å blei skikkelig ille nå:p så null fisk på meg. :p

Jeg elsker fisk men når man kun får tak i laks naturell her jeg bor så blir man litt lei. Før den pankopanerte fisken hadde de noen skikkelig gode fileter av torsk og de savner jeg asså ;) De kunne for eksempel hatt både rene fileter uten dill og dall og disse pankopanerte greiene :) Men, nå reiser jeg til kysten til lørdag og da blir det fersk herlig fisk for alle penga ;)

Jeg elsker fisk men når man kun får tak i laks naturell her jeg bor så blir man litt lei. Før den pankopanerte fisken hadde de noen skikkelig gode fileter av torsk og de savner jeg asså ;) De kunne for eksempel hatt både rene fileter uten dill og dall og disse pankopanerte greiene :) Men, nå reiser jeg til kysten til lørdag og da blir det fersk herlig fisk for alle penga ;)
For min del er det ordet som irriterer meg. Panert fisk heter, ikke pankompanert(!)

Back
Topp